Hakutulokset

1. R

suositelkaa

Me käytiin Mallorcalla, Espanjan lennot kun ei kestä "liian" kauaa...Tyttö oli vielä niin pieni ettei oikeestaan mitään aktiviteetteja tarvinnu ni niistä en tiiä, oli kuitenki paljon lapsiperheitä samalla lennolla! Hauskaa lomaa! :)
  2. R

1,3kk:tta 1 vai 2 päikkärit?

Meiilä neiti 1 v nukkuu kahdet jos herää aikasin aamulla, mut jos nukkuu sinne n. puol ysiin aamulla niin yhdet on riittäny... Viahdellen siis! :)
  3. R

vuoden vanhan unikoulu ja oksentelu

Jep tassutteluakin kokeiltu... Meillä on muutaman kerran loppunut koulu kesken, toisen kerran lääkärinmääräyksestä (epäiltiin allergiaa), toisen kerran kun äidin oli pakko mennä hetkeksi (öiksi) töihin jolloin mummo antoi pulloa kiltisti neidin niin käskiessä... Eniten mua huolestuttaa tuo...
  4. R

vuoden vanhan unikoulu ja oksentelu

Heips! meillä on (jälleen kerran) unikoulu käynnissä... Neiti alottaa heti sänkyyn laiton jälkeen sesomisen, hirveän huudon ja laidan yli oksentamisen aseeksi julmaa äitiä vastaan ! :p Onko kenenkään muun lapsi harrastanut samaa? Miten toimitte? Syliin? Tietysti siis putsaus ja lattian...
  5. R

Onko kellään suojelukoulutettua koiraa?

Meillä onn suojelukoulutettu vartija sakemanni... Töissä pelottava, kotona mamman sylikoira! B) Tytön otti syntymästä asti "hellään huomaansa" ja suojelee vaunuja mutta yllättävää kyllä vai epämääräisiltä kuljoilta,humalaisilta (siis kaikilta johon minä olen varuillani) ja toisilta koirilta..
  6. R

lomabudjetti

Meillä meni yli 1000 euroa viikossa Mallrcalla...(2+1 vauva joka syö vielä pääasiallssesti minua ja vähän sosetta...) Söimme kyllä koko viikon kaikki ateriat ravintoloissa ja tyyliin alkuruuat + pihvi... Oli kyllä ikävä huomata että Espanja on jo hyvin lähellä Suomen hintatasoa... :whistle...

Yhteistyössä