Hakutulokset

1. I

mitä tarkalleen sana VIRIKE tarkoittaa?

Virike, sytyke... Tuleekohan se virike-sana siis tulensytyttämisestä.
  2. I

Mihinköhän aikaan alkaa toi lumimyräkkä etelessä aamulla?

Vai alkaako ollenkaan... Vai alkaako jo yöllä..vai vasta ylihuomenna.. Mistä sitä tietää!
  3. I

Keiden mielestä flunssa = influenssa?

Flunssa on pientä nuhaa ja kuumetta, influenssa kaataa petiin (ainakin minut). Ei siis sama asia laisinkaan.
  4. I

Jos haluaa lypsää pakkaseen......

Pulloon lypsin, siitä siirsin minigrip-pussissa pakkaseen.
  5. I

Järkytyin todella!

Olen nyt aikamoisen tunnekuohun vallassa. Itkettää ja naurattaa. Olen toisaalta hyvin pettynyt itseeni, että annoin tuon suhteen kestää aivan liian pitkään. Hyvilläni olen siitä, että pääsin hänestä eroon. Mitä olisi tapahtunut jos suhde vielä jatkuisi? Millainen ihmisraunio olisin? Älkää...
  6. I

Järkytyin todella!

Miten olen voinut olla joskus niin sokea?! Miksi en silloin tajunnut, että mikään ei ollut niinkuin pitäisi. Miten olen voinut elää miehen kanssa jolle en koskaan kelvannut sellaisena kuin olen? Miksi, oi miksi, tuhlasin elämästäni useita vuosia ihmiselle joka ei osannut arvostaa minua...
  7. I

MIKÄ ON SINUN PÄIVÄN BIISI? - PINO

http://www.youtube.com/watch?v=Tn58-Nl9NYw Stratovarius - Black diamond Hyvin lähti siivous käyntiin, kun tämän pistin soimaan :D
  8. I

Minkälaisia tuntemuksia teillä äidit,nyt isänpäivänä?

Hyvät tunnelmat =) Mies oli otettu, kun sai aamukahvit sänkyyn ja lahjan. Lahjana niinkin tylsä kuin pitkät kalsarit ja boxerit :D Lapsen kanssa on puuhaillut koko aamupäivän :heart:
  9. I

Voi ei, miten tyttö oli sängyssä nukkumassa aamulla!

:heart: Turvallinen pesä nukkua =)
  10. I

Jee mä mahduin! *turhis*

On aivan mahtava fiilis, kun raskauden jälkeen mahtuu entisiin lempivaatteisiinsa =) Mukava juttu :flower:
  11. I

G: Isänpäivän tarjoilut

Ruokapuoli on vielä mietinnässä, mutta voileipäkakun teen aamupalaksi :D Ehkä sitä kakkua jää hiukan kahvillekin.. Mitään makeata on turha tehdä kun ukko ei niistä niin perusta.
  12. I

Oletko tehnyt testamentin?

En. Asia pitäisi korjata, varuiksi.
  13. I

kellään ollut pukamia??

Haet apteekista sitä pukamavoidetta ja sen avulla koitat varovasti tupata sen pukaman takas persuksiin.
  14. I

Marimekon 50 x 100cm pyyhkeet?

Laudeliinana
  15. I

löytöjä hedelmäkulhosta ;) *kuva*

Meillä on kissan hampaanjälkiä päärynöissä :D
  16. I

Eiks mysliä kuulukkin syödä viilin tai juiurtin kanssa?

Myslin syön piimän kanssa. Murot maidolla

Yhteistyössä