Hakutulokset

1. S

Herkuttelija kiloja 61-62kg...

Ihan kun minä toi alottaja, ite syön kans tosi paljon herkkuja, vauva 4kk. Pituutta kans 166cm, ja painoa 59-60kg. Paino tippuisi kyllä nopeammin jos en söisi ja tippuu hitaasti jos aiempiin imetyskausiin yhtään luottamista. Imetys kun loppuu painan sellaset 53 vaikka söisin mitä.
  2. S

Äitee ihmetteli, eikö meidän 3-vuotias ole vielä ulkoillut itekseen

Meillä tytöt 5v ja 4v sekä poitsu 2v ovat joka päivä keskenään pihalla. Omakotialueella asutaan ja aidattu piha. Toki kurkin välillä ikkunasta mitä puuhaavat. Vanhin tytöistä tosi tarkka siitä mitä pikkuveli puuhaa. :)
  3. S

4 lapsisia perheitä?!

Mulla 5v, 4v, 2,5v, ja 4kk. Hyvin pärjätään :)
  4. S

Mikä on teidän "helppo pikaruoka"?

Mannapuuro ja kaupan valmis vadelmakeitto.
  5. S

Miehesi / sinä ?

Meillä aivan samat, ja hyvin passaamme yhteen. :)
  6. S

Oisko ihan kumma nimi?

Mun pikkusiskon nimi :) Ihana herttanen ekaluokkalainen.
  7. S

N:llä alkavia pojan nimiä?

Nuutti, Niklas, Niko, Natanael Nehemias Nikanori, Nikodemus, Nikolaus Nikke Nataniel
  8. S

Löytyisikö täältä palokkalaisia/jyväskyläisiä, joista saisi leikkiseuraa?

Me asuttas Jyväskylässä ja meillä kaks tyttöö, viisi ja neljävuotiaat. On myös kaks poikaa, toinen 2v ja toinen 3kk.
  9. S

Jyväsklä Heinamäki?!?!

Olen asunut siellä kolme vuotta muutama vuos sitte ja hyvä paikka oli asua. Kaikki palvelut tosi lähellä.
  10. S

Pitäskö ostaa lapsille edullisesti legoja :)

Vai onkohan noi keräilijöille tarkotettu.. :/ http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=102480576
  11. S

vaunujen pyöränsuojat?

Prismasta en ite löytäny, mutta citymarketista löysin.
  12. S

onko joku lukenut lasi maitoa, kiitos kirjan?

Minä olen :wave: Oli kyllä aika vaikuttava kirja, jotenkin surullista kun se kaikki on tosiaan tapahtunu.
  13. S

Sinun pitää nimetä lapsesi,

Ana Marmo Mazi
  14. S

Kuinka usein teidän n.2-vuotiaat pojat pissaa?

Ihmettelen kun meillä on 2v.2kk poika ja yritin pissattaa aamulla pottaan ja pöntölle, mutta ei sitten niin millään tule. Aamulla otin kahdeksan jälkeen vaipan pois ja käytin vähän väliä josko se pissa tulis aina tonne puoli kahteentoista asti. Mutta eipä pissaa tullu. Normaalisti on mun...
  15. S

Pelattaisko taas?

Läpi myös.
  16. S

Pelattaisko taas?

http://aly.1001pelit.com/toystore-escape.html onko pelattu?
  17. S

Pelattaisko taas?

http://aly.1001pelit.com/kitchen-escape.html onko pelattu, aika helppo on.
  18. S

Te joilla on 4 tai enemmän lapsia...

5v, 4v, 2v, 3kk
  19. S

No nyt taas ihan lapsellinen juttu, mutta apua APUA! Hätä!

Pukeudu foliobikineihin ja pikkareihin tai foliosta tehtyyn minihameeseen.. Pitkät mustat saappaat jalkaan.. :D
  20. S

Pelattasko taas?

Mun kala on vissii kuollu, laitoin sen liian aikasi varmaan tonne astiaan. Vaikka sai vettä niin ei virkoa.. :)

Yhteistyössä