Hakutulokset

1. M

Mammat vm.-72

Täälläkin ikinuori äiti vm.72 =) lapset 13v tyttö ja kohta 3v poika, lisää ei tule. Työelämä kutsuu elokuussa. Kamalasti jännitän pojan päiväkotiin menoa :/
  2. M

koska teidän taaperot on noussut itse ylös tukea vasten?

Meillä neiti alkoi ryömimään 10 kk iässä, nousi seisomaan (ja istumaan) sekä alkoi konttaaamaan 12 kk iässä ja nyt 14 kk iässä tapailee askeleita ja seisoo hetken tuetta. Meillä kaikki kehitys on tapahtunut rytinällä viimeisen 2 kk aikana. Ollaan oltu fysioterapiassa mielenkiinnosta, en ole...
  3. M

koska teidän taaperot on noussut itse ylös tukea vasten?

Meillä neiti alkoi ryömimään 10 kk iässä, nousi seisomaan (ja istumaan) sekä alkoi konttaaamaan 12 kk iässä ja nyt 14 kk iässä tapailee askeleita ja seisoo hetken tuetta. Meillä kaikki kehitys on tapahtunut rytinällä viimeisen 2 kk aikana. Ollaan oltu fysioterapiassa mielenkiinnosta, en ole...
  4. M

Puheen oppiminen, ei yhtään sanoja :(

Huomasin, että teillä alettiin kävellä JO 10 kk iässä! Meillä neiti 1v 2 kk ja ei meinaakaan vielä kävellä. Kontattu on vasta kohta 2 kk. Meillä tuli ensimmäinen sana 10 kk iässä ja nyt sanavarasto on jo huima. Älä murehdi siis yhtään! Kaikki oppii omassa aikataulussaan. Minäkin olin...
  5. M

Pinottaisko tähän 1v mittoja?

Tyttö 72 cm 8460 g eli pikkusirpukka...
  6. M

Miten lapsenne nukkuvat...

Meidän saman ikäinen tyttö nukkuu näin: 7.30 herää 10.30-12.30 nukkuu 16.30-17.30 nukkuu 22 -> nukkuu tai 7.30 herää 12-15 nukkuu 21.45 nukkuu Suosittelisin sinulle, että siirrytte hetkeksi kaksiin uniin takaisin. Näin saat siirrettyä aamu-unia myöhempään(toivottavasti). Myöhemmin kannattaa...
  7. M

Vauvasoseista perheen ruokiin - mitä syötte?

Eli mitä kaikkia perheen ruokia voi 1 vuotiaalle antaa? Siis tarvisin vinkkejä mitä perusruokaa laitatte, jota vavuakin syö hyvin? Omaan mieleeni tulee vain makaronilaatikko, jauhelihakeitto, yms. Mutta antakaa lisää vinkkejä!!! Kiitos! :wave: Ps. Voiko antaa esim marinoituja kanasuikaleita?
  8. M

jonathan puku

Olisko tietoa missä puku on valmistettu? Ovatko hyviä ja kestäviä?
  9. M

1v päiväunet

meillä ollaan kohta 1 v ja rytmi about menee näin: 7.45 herää 10.45- 13.00 nukkuu 16.45- 18.00 nukkuu 22.15 nukkumaan

Yhteistyössä