Hakutulokset

1. S

Kun mies pettää

Lisään vielä äskeiseen että eihän sille pienelle voi ihan täysin kertoa mitä on käynyt, hän nyt vain on ymmärtänyt näinpäin että äiti on ilkeä kun isille huutaa...
  2. S

Kun mies pettää

Itsekin kovasti ihmettelin vastauksia joissa sanottiin että mitäs annoit luvan. Ehkä käytin väärää verbiä vai kuinka joku voi kuvitellakaan sitä todelliseksi luvaksi, tyyliin mene vaan tyydyttämään itsesi muualle, mä odottelen kiltisti kotona. Eihän ketään nyt semmoista toiselle lupaa, tietäen...
  3. S

Kun mies pettää

No niinhän se sanoo, että ei ikinä enää tule tekemään moista eikä ymmärrä kuinka ajattelemattomasti oli aikaisemmin toiminut. Kyllähän siitä toki huomasi että oli pelästynyt mahdollisista seuraamuksista kun asia tuli julki, mutta yhä ihmettelen että kuinka jo siinä tilanteessa ei pelkää mahd...
  4. S

Kun mies pettää

ja jos asiat olisi ollut toisinpäin, eli se mies olisi tiennyt ensin, olisin ollut sille ikuisesti kiitollinen kun olisi poistanut laput silmiltäni. Ehkä sitä on vaikea kuvitella kuinka kuvottavalta tuntuu ajatella sitä omaa armastaan toisen sylissä, ennenkuin sen joutuu itse elämään. Minäkin...
  5. S

Kun mies pettää

ja millähän tapaa se olisi pitänyt kertoa??? se oli(yhdessä toki mieheni kanssa) elämäni pilannut joten minkä takia minun olisi pitänyt miettiä tippaakaan sen elämää. Oikeushan sillä miehellä oli tietää minkälaisen eukon kanssa oli tekemisissä, varsinkin kun ne lapset ei ollut edes sen miehen...
  6. S

Kun mies pettää

Niin kait se sitten on ettei edes sen kaikkein rakkaimman kanssa kannata sanoa mitä vaan, miettimättä tarkkaan seurauksia, vaikka aina silloin tällöin sitä tokaisee mitä sylki suuhun tuo, tosin aatellen että kyllähän toi nyt ymmärtää sen vaan huuleksi! Kuka nyt ihan oikeesti hei antaa luvan...
  7. S

Kun mies pettää

Qualitylle vastaisin ettei se nyt varsinainen kehoitus ollut vaan ikäänkuin heitto tyyliin #&%£$!* soikoon että kehtaatkin noin sanoa ja vieraalta kysyisin että mikä tauko, ei me oltu sovittu mistään tauoista, ehkä semmoinen sopii sinkkuelämään muttei suinkaan toimi kun elät avioliitossa, vai...
  8. S

Kun mies pettää

Parisuhteemme on 10 vuotta vanha, joista 8 naimisissa. Lapsia 2 joista pinempi 1v 1kk. Mieheni suhde alkoia hänen mukaansa tammikuussa ja minä pääsin siitä selville maaliskuun lopulla. (Pientä epäilyä oli jo ilmassa). Pienimpäni oli 6kk ikäinen ja vasta silloin aloitin kiinteiden antamisen...
  9. S

nimittely

Kamalaa! Miehesi ei siis ennen lapsensaantia ollut tuollainen? Tosi törkeetä käytöstä!! :o :/ Lapsikin siinä kärsii kun mies käyttää tuollaista kieltä ja käyttäytyy noin, yrittää kääntää lapsen sua vastaan!! siis järkyttävää :o :( Nyt olisi todellakin kunnon keskustelun paikka että mikä...
  10. S

yksinäisyys

hei! kärsiikö kukaan muu yksinäisyydestä? itse kärsin ja olen yrittänyt luoda uusia ihmissuhteita mutta tuntuu ettei vanhemmalla iällä enään solmi niin hyviä suhteita kuin joskus nuorena...lapsuudenkavereideni kanssa on mennyt sukset ristiin ja nykyään en tule heidän kanssa...

Yhteistyössä