Hakutulokset

1. hanna84

tuttipulot!

me kokeltiin eilen sitä että otimme pullot pois kaikilta lapsilta ja annoimme mukissa juotavaa niin vanhin poika eka kitisi pulloo mutta usko kuitenki että pulloo ei ole ja muki kelpas eikä oo sen ihmemmin kyselly pulloo :laugh:
  2. hanna84

tuttipulot!

miten sais helposti 3.10kk pojan unohtamaan pullon?me asumme kerrostalossa ja naapurit ei tykkää jos lapset huutaa yöllä. toinen asia kun meidän 1.3kk poika taas on ihan vauvasta asti nukkunu meidän keskellä ja imetän viellä joten pitäs saada se oppimaan syömään pulloo yölläkin ja nukkumaan...
  3. hanna84

lapsen kaatuminen!

onko muiden lapset kaatunu sillai että tullee märkivä patti ottaan? meidän 1,3kk poika kaatuilee aina sillai että ottaan tulee pehmee patti joka aina uusii kun kaatuu ja lyö otan :/ haluaisin kuula kokemuksia tilanteesta että pysyykö se aina että uusii jos lyö pään lattiaan? ei anna olla...
  4. hanna84

uusia äiti ystäviä haukipudas!

me asumme tässä kirkolla eli reimarin takana,kerrostalossa :hug:
  5. hanna84

uusia äiti ystäviä haukipudas!

täällä 24v kolmen lapsen äiti haukiputtaalta kaipailisi saman ikäisestä äideistä ystäviä. meillä on 1,3kk poika.3.9kk poika sekä 2.6kk tyttö. talosta löytyy mieskin ja koira :) eli jos kiinostutta löytyy ja olisi kiva tutustua niin kirjoitelkaa!
  6. hanna84

haukiputtaan nuoret äidit!

onko täällä muita nuoria äitejä haukiputtaalta? itse asun haukiputtaan keskustassa ja olen 3 pienen lapsen äiti ja olisi kiva saada uusia ystäviä :) kirjoitelkaa mailiini tuulikki1984@luukku.com
  7. hanna84

ystäviä haukiputaan äideistä!

onko täällä haukiputtaalaisia nuoria äitejä jotka kaipailisivat uusia ystäviä? ite asumme haukiputaan kirkonkylällä ja meillä on 2v.tyttö,3v poika sekä 1v poika ja perheeseen kuuluu koira ja 26v mies :) jos kiinostuit niin mailaa sähköpostiini! tuulikki1984@luukku.com
  8. hanna84

Kuinka usein siivoatte?

meillä 1,6kk tyttö ja 3v poika ja 5kk ikäinen poika vauva ja sekarotuinen 4v uros koira niin me imuroidaan joka päivä ja pyritään luutuaan lattiat joka päivä jos jaksetaan ja pyyhitään pölyt kuhan jaksamme....
  9. hanna84

Mitä saitte kumppaniltanne joululahjaksi?

minä sain t-paidan,lapaset,sellasen seti jossa on saipuaa.kasvo voide,kainaloon ainetta. miehelleni annoin.kirjan jota oli haaveillu,paidan,kalsarit,suihku saippuan. mulla viellä oli 4 tammikuuta synttärit jolloin täytin 24.w niin mieheni toi lahjaksi pokkana lattia mopin :laugh:
  10. hanna84

oulun äipät!

missäs on oulun tuirasta kaikki nuoret äipät? ite olen 24 ja mun mies 25w ja meillä on 3 pientä lasta eli 1,6kk tyttö ja 3v poika sekä 5kk ikäinen poika vauva ja 4v sekarotuinen uros koira =) ois kiva saada täältäpäin uusia ystäviä kun niitä ei ole :/
  11. hanna84

tuiran äidit

onko täällä muita tuirassa asuvia äitejä? itelläni on 1,6kk tyttö ja 3v poika sekä 5kk ikäinen vauva ja tietty mies ja koira. ystäviä toisita äiteistä tai saman ikäisistä naisita ois nyt hakusessa kun niitä ei koskaan oo liikaa =) ite täytän kohta 24 ja mieheni on 25w.
  12. hanna84

millainen ikäero lapsillanne??

MEIDÄN TYTTÖ ON 1V.6KK JA POIKA TÄYTTÄÄ JOULUKUUSSA 3V SEKÄ MEIDÄN POIKA VAUVA 4KK IKÄINEN. :D
  13. hanna84

minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

minä täytän kohta 24 ja mieheni on 25w ja ollaan oltu kohta 5 vuotta yhessä ja meillä on 1v tyttö,2v poika sekä 3kk ikäinen poika vauva :)

Yhteistyössä