Hakutulokset

1. E

~ toukokuun toivotut 2008 alkuvuonna 2011~

Sehän on selvää ettei aikuinen oikein voi lasta syyttää tälläsistä tilanteista. Vastuu on koulun henkilökunnalla ts.välitunti valvonta on tässä kohtaa ontunut? Tällästä EI SAA tapahtua. On väärin. Eikä tätä voi rahalla korvata kun uutta polvea ei voi ostaa eikä kärsittyä kipua ja tuskaa pysty...
  2. E

Ootte kyllä ihan huippuja! Repalle tsemiä loppusessioon, just aattelin taas itteeni vaappuvana rovvana, ai hurjaa ;D Ja Nemikan pojalla ollut todella huonoa tuuria, tosin aika kovaa pitkää potkasta jotta lumpio lähtee liikkeelle....onko asiaa puitu? Tuntuu ikävältä - toivottavasti tää ei oo...
  3. E

Kiitos kaikille onnitteluista. Repalla ilmeisesti h-hetki piakkoin. Aika monella on ollut koettelemuksia, mikähän aalto oikein meneillään. Mikäs nemikan teinin jalkaan on tullut? Infektio astman kans pärjää hyvän lääkityksen voimin (jos jotain lohtua tuo). Saas nähdä mitä meidän vauva hässäkästä...
  4. E

Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

HuldasharksEt vedä pohjia tai siis yhdessä vedetään tosta ikäerosta. Mullakin on -96 esikoinen ja -97, -99 ja -08 :D hih toimintaa piisaa. Vähän hirvittää miten kroppa vielä jaksaa mutta hyvin on menny tän iltatähdenkin kans. Täytän kesällä 42.
  5. E

Gallup: 1. Raskausviikkosi? En tiijä tarkalleen. 2. Oireesi? Etoo ja paleltaa. 3. Kävitkö/käytkö varhaisultrassa ja mitkä oli viikot? En usko. 4. Otitko/otatko seulonnat? Ainakin niskapoimu ultra ja verikoe. Tuskin muuta. 5. Oletko ostanut jo tulevalle pikkuiselle jotain? En 6. Otatko...
  6. E

Olipa Cracotella aika samanlaisia oireita :) Viime viikolla jumpassa eräs rouva kyttäs ja kysyi olenko raskaana - minä tietty siihen etten no en todellakaan ole/eihän sitä koskaan tiedä.....ja tässäpä ollaan. Kai tää mun reppu on niin roikkuvaa mallia että pokalla vaan tullaan huomauttaan...
  7. E

Morjesta piiiiiiiiitkästä aikaa. Täällä puhuu KirsikkaTomaatti. Oon hukannu tunnarit ja nyt olen sitten Elämän Ilo täällä. Lukasin nopeesti menneitä. Kaikille tasapuolinen ajatus ja hali suruun. Ja tietty paljon ajatuksia elämän iloihinkin. Maija on hauska pieni taaperoinen, voi hyvin ja...
  8. E

Terve kaikille. Ajattelin liittyä joukkoon, sillä tein raskaustestin pari päivää siten ja plussalla ollaan :D Tarkkaa laskettua aikaa en osaa sanoa, kaippa se joskus syyskuulla. Tämä pienokainen on viides lapseni ja ilolla & suurella lämmöllä vielä tämän riemun tahdon kokea. IKää minulla on...

Yhteistyössä