Hakutulokset

1. E

SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

SariarNo onpa sullakin samanlaisia kokemuksia. Joo noh, sulla ei oo vielä tota lääketieteen maagista neljänkympin rajaa että aikaa on. Iloista odotuksen loppuaikaa.
  2. E

SariarMinkä ikänen oot? Kyselen mielenkiinnosta kun itselläni ikää 42. Synnytykset 96,97,99,08. Vitonen olisi syntynyt 09/11, oli valitettavasti tuulimuna. Perjantaina olin sairaalassa kemiallisessa "häädössä". Sairaalan lääkäri nuhteli minua...ja kehotti huolehtimaan ehkäisystä mikäli en...
  3. E

~ toukokuun toivotut 2008 alkuvuonna 2011~

JenniVoimia. Läheisten sairastumisia tuntuu olevan siellä ja täällä, mikähän aalto tämä oikein onkaan. Nyt vaan henkinen taistelu käyntiin! :hug:
  4. E

tuulimunistatuntuu aika hurjalta kun oon huomenna menossa sinne kemialliseen rääkkiiin... siis se että mitäs jos vaavi onkin elossa ja jostain syystä mitään ei kuulunu eilen. Kääk. Pelottava ajatus sinänsä jos tulee virhe arvioita :( Hurjaa.
  5. E

Memelisaon kyllä pakko heittää likasta huumoria lääkäristä. Kai tän ikänen tätsy tietää mitä tapahtuu jos reitensä avaa:laugh: Joo ja täräytän veskalla päähän jos vastaan tulee.
  6. E

RepaIhan suber hieno homma. Onnea. Vautsi. Ihanaa. Oon ihan sanaton että noinkin voi tosiaan käydä ja sinä & pienokainen voi hyvin. Täytyy sanoa että on varmasti huikea kokemus. Onnea vielä kerran:heart: Voi hitsi oon ihan onnesta mykkyrällä tollasesta. Mun raskaus oli sitten tuulimuna. Sain...
  7. E

anazu&raphaellano onpa teillä ikävä tilanne odottaa, toisaalta pieni toivon kipinä vielä on. tosin henkisesti odottaminen ikävien uutisten on ihan anaalista. Ite oon ihan rikki mutta tässä on samaan aikaan oma isä teholla ja liikuntarajotteinen äiti täysin apumme varassa. Minä olen tässä...
  8. E

Ikäviä uutisiatulin juuri ultrasta ja tuulimunaraskaus. Sanaton olen. Odottelen että miten tästä edetään. Onpa ikävä olotila. Näin ne luonnonvoimat vie, mitään ei voi tehdä.
  9. E

vitskutjapitksutniin no d-vitamiini on kyllä sellaine ettei sitä voi koskaan saada liikaa. riippuen tietty miten syö... Tää on vaan niin hauska juttu kun kaikkia suosituksia ei välttämättä isännöi suomen lääkintöhallitus vaan ohjeet tulevat tietenkin eu.sta ja ovat lähinnä yleispäteviä. Joten...
  10. E

ultrasain jo huomiseks ajan. eka neuvola vasta ens viikon ti. kiva kun menee näin päin että pääsee heti kartalle kuinka pitkällä tässä raskaudessa ollaan. Toivotaan että kaikki olisi hyvin. Riskisynnyttäjänä lopullisesti voin huokaista vasta lapsivesipunktion jälkeen. En tosin oo varma meenkö...
  11. E

synnytystarinatolikos joku kieltänyt kertomisen tai kysymisen? mainitsin vain ja ainoastaan ettei kaikenmaailman tarinoita kannata ottaa vakavissaan....toiset tahtoo kyllä auliisti kuulla näitä tarinoita mutta huomaamattaan pelko saattaa siirtyä omien korvien väliin.....mainitsin että synnytys...
  12. E

iltapalelukysyin tutulta kätilöltä - peruslämpö nousee muutaman asteen lisääntyneen verimäärän takia. muistaakseni tää menee ohi ekojen kk jälkeen ja mulla on tullut takasin h-hetken koittaessa. metka juttu. synnytyspelkohmnnn. sanoisinpa tähän että kaikki sitä varmasti jollain lailla pelkää...
  13. E

Sandemar Voi ei. Toipuile rauhassa. Olet vielä nuori joten paljon on elämällä annettavaa. Jos lohtua suo koin "lapsettomuuden" parikymppisenä ja kuitenkin lapsia on jo 4. Ymmärrän surun tunteen ja sille on annettavakin tilaa.:heart::hug:
  14. E

syysmyrsky:hug: oon sanaton. Voimia Sinulle. Onnea iloisen uutisen ultrille alkaa jo jänskättään kun ite en oo vieläkään saanu aikaseks neuvolaa. Mun etureppu alkaa näkyyn ihan selkeesti jo nyt, onkohan näitä matkalaisia enemmänkin....kääks. PaleluOn kyllä iltaisin todella hurjaa. Joka...
  15. E

yösyöppöilyähih, vetäsinpä tässä klo 4 pintaan runebergin tortun. nyt töihin - palataan illalla.
  16. E

Tervetulloo uudet riveihin! Täällä on paljon tapahtunut kaikilla. IltapalelustaOnko kellään mitään tietoa mistä johtuu? Iltaisin tulee mentyä heti vällyn alle kun vaan pääsee. Iltapahoinvointiakin on. Oon ihan neuvotonMulla on jonkinsortin henkinen paine....ohjaan jumpparyhmiä ja oon nyt...
  17. E

Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

Vauva10Voimahaleja.:hug:Olen kans ollu viimeset päivät aika kovassa paineessa, kun isäni leikattiin to, aortta leikkaus. Leikkaus sinällänsä meni ok, mutta on tullut komplikaatiota ja teholla mennään. Eilen tehtiin uusi leikkaus trombin takia molempiin jalkoihin. Ja pari uutta...
  18. E

keskustelustaMulla nyt tosiaan 5. lapsi tulossa ja kaikki raskaudet ovat menneet ns.hyvin. Tosin esikon syntymässä oli pieniä vaikeuksia mikä johti mitä ilmeisimmin laaja-alaiseen kehityshäiriöön. Yhtä kaikki poika pärjää hyvin ja on aivan yhteiskuntakelpoinen (vaikka en sitä olisi uskonutkaan)...
  19. E

Vuosi 2010 oli todellinen taistelutanner ja täynnä vastaiskuja. Elämä järjestää asiat. Tämä vuosi menee lyllertäessä etiäpäin ja kai toi siippa kesällä lehdellä tuulettelee vaimonsa tukalaa oloa :D Raskautuessa itselläni tulee aina uudistut olo eli tämä tietää taas jotain uutta koko elämän...
  20. E

Jiimiiäläs ny ala ripittään ketään. kyllähän täällä iloitaan mutta voinen sanoa elämän kokemuksella ettei näistä asioista oikein tiedä etukäteen. Kannatan suvaitsevaisuutta molempiin suuntiin - minusta on hyvä että kerrotaan raskauden toinenkin puoli ja ihan hyvä että ollaan realistisia. Koko...

Yhteistyössä