Hakutulokset

1. S

Rodoksella vauvan kanssa!!

Olen käynyt kaksi kertaa vauvaikäisen muksun kanssa Rodoksella ja aina on reissussa ollu "omat eväät". Lomahan on loma ja helpommaksi tekee sen, ettei tarvi lähteä etsimään niitä vauvanruokia mukanaan. Meillä on ollut tuttelit ja piltit ja bonapuurot mukana. Ja ainakin tietää mitä lapsi syö kun...
  2. S

Kun lapsi kieltää itseltään asioita

Osaako kukaan neuvoa OIKEESTI miksi 6-vuotias käyttäytyy näin (ja ei pelkästään nyt vaan ongelma on jatkunut jo pari vuotta). Tyttö on herkästi tulistuva ja uhmaa on ollut viimeiset 4 vuotta. Päiväkodis ja eskarissa ei mitään ongelmia mutta kotona kiukkuaa ja uhmaa. Raivareita saa aivan...
  3. S

Elämäntaparemontti

Uh... taudit jyllää... Poika oli virustaudis viime viikolla, tarttui musta, korvatulehdus ja antibioottikuuri. Tänään taas pois töistä kun molemmat lapset nuhakuumeessa. Voi ihme tätä sairastelua! Keväällä joka viikko oli joku kipeä ja nyt tää alkaa uudelleen... Noilla lapsilla ei voi olla...
  4. S

Elämäntaparemontti

Kaipaan tsemppausseuraa elämäntaparemonttiin. Jotain tarttis tehdä, alkaa jo terveys reistailla. Minä olen ollu aina terve kuin pukki mutta en enää. Puolen vuoden sisällä neljä flunssaa, noro.. Kahden viikon sisällä virtsatietulehdus, silmätulehdus ja nyt äänihuulten tulehdus. Luulen että...
  5. S

Turkin matka varattu..

Pyyhkeitä ei kannata ottaa mukaa laukkua täyttämään (no jos ei nyt välttämättä halua...). Hotellilla on pyyhepalvelu, tai oli ainakin silloin, eiköhän edelleen. Nyt en muista antoiko ne respassa pyyhekortin vai oliko ne pyyhkeet valmiina huoneessa.. Mut ne pysty vaihtamaan päivällä yhellä...
  6. S

Vinkkejä asuntoautomatkalle 3 pienen lapsen kans! :-)

Me tultii juuri viikko sitte asuntoautoreissulta Pohjoisesta, kilometrejä 2000. Lapset 5v ja 3 v. Kaipaatko vielä vinkkejä? Yksi mikä meillä oli ihan ehdoton niin dvd-laite. On ostettu se pari vuotta sitte gigantista parilla sadalla. Tuli katsottua muutamakin filmi...
  7. S

Korfu/Aqualand Village

=) =)
  8. S

Turkin matka varattu..

Atlantiksen ilmastoinnista... Oltii viime vuonna elokuussa ja en mä muista että siinä olis ollu mitää erityistä.. Ihan hyvin se toimi meillä ja itse sai säätää sen voimakkuuden. Meillä tais olla se sillä alimmalla teholla, yleensäkään ei pidetä täysillä koska se vetokaan ei ole hyväksi...
  9. S

Kuukautiskuppi

Lunette mullakin ja olen käytän jo kolmatta vuotta. On loistokeksintö ja todellakin voi unohtaa menkat. Niukempina päivinä voi tosiaa aamulla pestä ja laittaa ja sitte tyhjennän vasta kotona töiden jälkeen. Olen vain huomannut sen, että mulla tuo vuodon määrä vaihtelee suuresti ja joskus on...
  10. S

Nazar/Aqua Fantasy

Meillä näytti tuo välilasku pidentävän lentoaikaa viiteen tuntiin. Muutettiinko teillä paluulentoa? Muuttuiko lentoaikataulu yli 8 tuntia? Tuon välilaskun olisin vielä kestänyt mutta en sitä että paluupäivän lentoa aikaistettiin 8,5 tuntia. Se tarkoitti käytännössä sitä että lomasta lähti...
  11. S

Korfu/Aqualand Village

Ollaan varattu Finnmatkoilta matka tuonne syksylle. Kohde on uusi. Jos joku sinne on menossa tai on käynyt, kommentteja kaipaan..
  12. S

Nazar/Aqua Fantasy

Peruttiin matka perjantaina. Syy: Nazar ilmoitti sähköpostitse torstaina aikataulujen muutoksesta: menomatkalla kone tekee välilaskun Dalamariin Turkkiin eli lentoaika lisääntyy viiteen tuntiin. mut pahempaa: paluumatka lähtee klo 14.00 kun sen alunperin piti lähteä klo 22.25. Ja aika kieroa...
  13. S

5 vuotiaalle pojalle lahja?

Onko sankarilla pihaa? Ton ikäisille sekä tytöille ja pojille olen kokenut kivaksi erilaisen kokoelman siemeniä ja pienen kastelukannun ja ehkä pari ruukkua. Sitte on kiva äidin kanssa upotella siemeniä multaan ja seurata kasvua... Ja on vähä erilaista kun legot,robotit ja dinot ja muut...
  14. S

Nazar/Aqua Fantasy

Mekin ollaan käyty Nazarin Pegasos Resortissa ja tykättiin. Sillo oli SunExpressin lennot ja oli syvältä... Nyt on Finnairin lennot =)
  15. S

Nazar/Aqua Fantasy

Varattiin matka syyskuuksi tuonne. Onko kukaan menossa samaan paikkaan tässä keväällä/kesällä, olisi kiva kuulla kokemuksia/vinkkejä. Kokemuksiahan ei voi olla vielä kun tuo kohde on nyt ollut vasta eka kertaa myynnissä Suomessa.
  16. S

Turkin matka varattu..

Millainen huone teillä on varattu? Meillä oli puutarhasiivessä sellainen neljän hengen huone ja oli kyllä mahtavan iso! Siinä oli kaksi makkaria ja kaksi kylppäriä, kaksi telkkua ja kaksi jääkaappia jotka myös täytettiin joka päivä... Postikortteja ei tosiaa kannata jättää respaan. Anoppi...
  17. S

Turkin matka varattu..

Kokeileppa tuolla hotellin nimellä Suomi24-keskustelupalstalta etsiä keskusteluja. Tai sitte ihan googlettamalla. Jos matka on jo varattu, niin ei kannata kamalan tarkkaa lukea noita negatiivisia juttuja. Se on teidän matka ja asenne ratkaisee jo paljon. Itse olen ollut Turkissa kahdella All...
  18. S

Alkoholin käytöstä

Sanokaas ihan suoraan mielipide että mikä on liikaa ja mikä ei. Isäni oli alkoholisti joten olen ehkä vähän "herkkis" tän asian suhteen joten voi olla että niuhotan.. Mies ottaa alkoholia joka viikonloppu. Ja useimmiten vielä niin että menee se perjantai- JA lauantai-ilta. Joskus jää...
  19. S

äitiysrahasta

Ei joissain toimistoissa vaan kaikissa. Ne tulot PITÄÄ olla 20 % suuremmat, muuten päivärahaa ei voi laskea 6 kk:n tulojen mukaan.
  20. S

Mitä ihmettä mä teen väärin?

... niin meikäläisen itkuun ja kyllä ne lapsetkin tuonne sänkyyn itkuntuherruksen kanssa jäivät. Olivat niin väsyneitä mutta kun periaatteesta pitää pistää äidille hanttiin. Sitte kuitenkin "tipahtivat" suht nopeasti. Oltii tänään sen verran monta tuntia ulkona että varmasti nukutti. Itse...

Yhteistyössä