Hakutulokset

1. M

Minkälaista on Lapissa lokakuun puolivälissä?

Ai saariselkä ei ole lappia nähnytkään? hmm.. onpas sinulla erikoinen käsitys lapista! Olen itse kotoisin lapista, niin saariselästä vielä nelisen kymmentä kilometriä pohjoisempaan ja kyllä saariselkä on lappia :) Kannattaa kysellä etukäteen majoituspalvelustanne mitä tarjontaa löytyy, ja...
  2. M

Maahanmuuttajia lisää Suomeen - mitä mieltä?

Vaikka ei saisi yleistää, mutta suurinosa maahanmuuttajista on köyhistä olosuhteista ja harvat ovat kouluja käyneet. Eli ei todellakaan ole sama asia verrata suomalaista lasta jolle kuuluu automaattisesti oppivelvollisuus kun köyhistä olosuhteista tullutta lasta. En usko että maahanmuuttajat...
  3. M

Aivan pysytään asiallisina kaikki niin ei tule turhaa mielipahaa kellekkään. Ja niinkuin siitä rasismista jo painotettiin ketjun alussa...
  4. M

Olen samaa mieltä siinä asiassa, että ensin on huolehdittava niistä ketkä jo ovat täällä. Asun itse pohjoisessa ja meidän pieneen kaupunkiin on ihan parin vuoden sisällä tullut erittäin näkyvä määrä maahanmuuttajia. Se taas on vaikuttanut siihen, ettei kaikille ole aktiviteettia töitä tai...
  5. M

Onko tämä mielestäsi kaksinaamaista?

Hölmöä väittää äidin olevan kaksinaamainen jos tekee tuollaista. Jos äiti näkee parhaakseen ja lasten parhaaksi polttaa salassa, niin miksi se olisi tuomittavaa? Niinkuin täällä jo nimimerkki "hh" mainitsikin asiasta, että liian usein näkee sitä että lapset istuu samassa autossa ja siinä...

Yhteistyössä