Hakutulokset

1. C

Syyskuiset 2020

Moikka! Nyt uskaltaudun ilmoittautumaan mukaan kun np-ultrassa oli viimein kaikki hyvin. Odotan neljättä lastani viikoilla 11+4. Lapsi on nykyisen mieheni esikoinen. Vanhemmat lapseni ovat 9v, 8v ja kohta 5v. Itsellä ikää 35v. Listaan voi siis laittaa Caisha / 35v/ neljäs lapsi / E-KKS/...
  2. C

Kokemuks Koelstra flexxo Twin tuplarattaista!

Heippa, meille on helmikuussa syntymässä toinen lapsi, ikäeroa lapsille tulee 1v 7-8kk. Esikoisemme painaa 11kg. Viihtyy rattaissa, kävelee kyllä tosi reippaasti, mutta koen tuplat silti tarpeellisiksi. Seimolaudalle on liian pikkuinen. Olen tutustunut tuplarattaisiin ja tykästynyt...
  3. C

Kuvia plussatesteistä

Katsellaan kehittyykö ne siitä :) Mulla loppui minipillerit 17.5 enkä sitten hakenut uusia... Sinänsä en kyllä usko raskautumiseen kun esikoista tehtiin vuosi ja mulla on todettu PCO. Mutta eihän sitä tiedä. pitää yrittää saada niskat avattua jotenkin muuten ku lääkkeillä.
  4. C

Kuvia plussatesteistä

Eli siis siinä on kaksi testiä allakkain. Viiva pitäisi olla sen punaisen viivan oikealla puolella, jotain hyvin hailakkaa siinä mielestäni näkyy, jos oikein silmiään nurin päin kääntää :D
  5. C

Kuvia plussatesteistä

Näkeekö kukaan näissä mitään? Itse nään jotain hyvin hailakkaa mielikuvituksen tuotetta :) Oikea testausajankohtakaan ei vielä ole, hedelmöittyminen olisi mahd. tapahtunut 18-25.5. mutta niskat on niin jumissa, että pitäisi ottaa Norflexia (lihasrelaksantti), mutta nyt en sitten ehkä uskallakaan...

Yhteistyössä