Hakutulokset

1. R

keskenmenon jälkeen kuukautiset?!?!?!

Mulla alkoi ekat kunnolliset menkat 8 vkoa lääkkeellisestä tyhjennyksestä. Neljä viikkoa tyhjennyksen jälkeen luulin menkkojen alkavan, tosi selvät menkkakivut, mutta kunnon vuotoa ei sit kuitenkaan tullut. Tosin mulla hcg:n laskukin kesti kauan, joten luulen noiden kunnon menkkojen tulleen...
  2. R

hCG:n lasku keskenmenossa

No niin... kuusi viikkoa tyhjennyksestä ja hcg on 20. Laskusuunnassa näkyy olevan, joten nyt vain odotellaan menkkoja tai uutta raskautta. Olin tunnistavanani oviksen eilen ja testiinkin sain plussan. Mietityttää vaan onko ovuloiminen jo mahdollista kun hcg on vielä hieman koholla....?
  3. R

hCG:n lasku keskenmenossa

Mulle tehtiin lääkkellinen tyhjennys viitisen viikkoa sitten. Olin silloin 12 rv:lla, mut alkio oli menehtynyt jo rv:lla 7. Ennen tyhjennystä hcg oli 25000 ja kaksi päivää tyhjennyksen jälkeen 3800. Lääkärin mielestä tyhjentyminen oli lähtenyt hyvin käyntiin. Nyt kuitenkin neljä viikkoa...
  4. R

Miten teidän lääkkeellinen keskenmeno on mennyt ?

Mulla todettiin keskeytynyt keskenmeno 09/08 rv 12, alkio tosin oli kuollut jo rv 7. Ensimmäinen lääkkeellinen tyhjennys ei onnistunut, sai vain aikaan kovat kivut, mutta vuotoa ei laisinkaan. Toinen lääkkeellinen tyhjennys viikko edellisen jälkeen. Toivoin itse pääseväni jo kaavintaan, mutta...

Yhteistyössä