Hakutulokset

1. Rouva Reggae

mies kiinni vanhemmissa

Kuulostaapa ahdistavalta. Minulla on myös melko nuori aviomies (23) ja meillä on lapsi. Kokemusta asiasta ei ole, paitsi että kaverini mies on myös tosi riippuvainen äidistään ja itseasiassa koko suvustaan. Vierestä katsottuna näyttää tosi ahdistavalle, ettei voi irrottautua.
  2. Rouva Reggae

voiko vaimo antaa...

Mikspä menit pettämään, mieti sitä mies, enneku tuut tänne palstalle kyselemään että antaako vaimo anteeksi :whistle: Kukaan meistä sitä ei voi tietää, ja itse teit valinnan ja kannat valinnastasi vastuun: voi olla että vaimo ei koskaan anna anteeksi ja pettäminen kummittelee taustalla...
  3. Rouva Reggae

Minkä kokoisia 1½ vuotiaat

\ No meil oli 1,3v- neuvola eli pari kk nuoremmalle ku teidän, poika oli 82 senttiä pitkä ja painoi 10,445kg. Pinottiin torni. Sukkia ei riisuttu mut sen poika osaa tehdä.
  4. Rouva Reggae

suutelu,pettämistä?

Kyl mun mielest noi pettämisen rajat pitää käydä läpi oman kumppaninsa kanssa, ettei "virheitä" satu. Toki palstalaisten mielipiteitä voi kysellä, mut oman kullan kanssa pitää puhua noin tärkeistä asioista myös. Meidän suhteessa kumpikin on sitä mieltä että suutelu ON pettämistä. Ajattelen...
  5. Rouva Reggae

argh!!!!

Kerropa tosiaan miehelle tunteistasi, ettei hän sinun mielestäsi huomioi sinua tarpeeksi.. Välillä miehiä pitää vähän lyödä puulla päähän, että tajuavat.. niinkuin meitä naisiakin..
  6. Rouva Reggae

pettämisen psykologia

Jotkut ihmiset on niin itsekkäitä, röyhkeitä, omaa nautintoaan ja etua tavoittelevia :kieh: Eivät viitsi ajatella pitemmälle, ottavat vain "tilanteesta vaarin" ja viis veisaavat seurauksista (esim. jos on perhe tms.). Tuskin pettäjä mitään onnettomia perhetaustoja tarvitsee tai pettämisen...
  7. Rouva Reggae

kattokaa tää pliis!

Hmm.. miehet ne tykkää katella :hug: Puhu asiasta miehes kanssa, kysy mitä nautintoa hän "tirkistelystä" saa ;) Niin ja jos sulla on huono itsetunto tai paha olla ylimääräisten kilojen kanssa niin lähdet liikkumaan! päivittäin teet vaikka pieniä kävelylenkkejä ja vähitellen pidennät matkaa..
  8. Rouva Reggae

Pinotaan nyt sit myös kaikki vm84 äipät

Täällä yks :)
  9. Rouva Reggae

...

Mä en ainakaan tuomitse ketään äitiä sen perusteella haluaako käydä viihteellä vai ei. Meitä on niin moneen lähtöön. Itse olen 22-v, ja minulla on suloinen taapero. Ennen raskautta tuli käytyä paljon viihteellä ja remuttua, mutta nyt ei nappaa yhtään. Olen kyllä pari kertaa baarissa käynyt...
  10. Rouva Reggae

1 1/2 vee ja ihan mahdoton

En tiedä mutta kyllä tuo ihan tavalliselta taaperolta kuulostaa :wave:

Yhteistyössä