Hakutulokset

1. H

One Step raskaustestit --aina vaan haalea viiva KM jälkeen?

Uskomatonta mutta totta, olin tullut raskaaksi kaksi viikkoa keskenmenon (tuulimuna) alkamisen jälkeen, viikko keskenmenovuodon päättymisen jälkeen. Eli ilmankos testi näytti viivaa. Tänään ultrassa varmistui raskaus ja sydämenlyönnit:heart:. Todella stressaavaa on kuitenkin ollut tämä...
  2. H

Kiitos viesteistä. Kävin HcG hormonimäärityksessä ja arvo oli 1315 ! Viikon päästä menen uudestaan jotta nähdään onko noussut odotetusti. Luin jostain, että arvon pitäisi kasvaa n 60% aina parin päivän välein. Nyt siis jännätään onko jotain voinut jäädä tuosta keskenmenosta vai onko oikeasti...
  3. H

Kiitos vastauksestasi. Miten kauan aikaa sinulla näytti tuota haaleaa viivaa ja milloin pääsit verikokeeseen?
  4. H

KM:sta on kuukausi aikaa ja edelleen tulee pienenpieni haalea viiva One Step -liuskoilla. Km tuli luonnollisesti pois, vuoto kesti viikon ajan ja loppui sitten itsestään. Erityistä jälkitarkastusta ei kuulemma tarvittu eikä sitä siis tehtykään. Kuukautisia ei ole vielääkään tullut. Onkohan...
  5. H

Keskenmeno ja ovistestin tulkinta?

Osaatteko neuvoa: keskenmenosta (luonnollisesti päättyi eli ei tarvittu lääkkeitä tms.) on aikaa n1,5 viikkoa ja ihan huvikseni tein ovistestin tänään. Testi näyttää heikkoa viivaa. Voiko tuo keskenmeno ja sen hormoonit vaikuttaa testitulokseen vai voiko oikeasti olla ovulaatio? Eli näkyykö...
  6. H

Kokemuksia 37-39 vuotiaina raskautta yrittäneiltä, sekä niiltä joilla raskaus onnistunut että niiltä joilla ei ole

Hei, Olen nyt 38v. ja toiveissa kolmas. Kaksi aikaisempaa tulivat ns. heti, kolmas yritys nyt 38v päätyi tuulimunaraskauteen ( ja tässä yrityksiä 3kk ajan). Toivottavasti pian tärppäisi uudelleen, ikä kyllä huolettaa kovastikin.
  7. H

Gallup: 38v ja raskautuminen

Kolmas lapsi olisi kovasti, kovasti toiveissa mutta ikää mittarissa jo 38v:p . Kaksi aikaisempaa raskautta alkoivat helposti mutta nyt vähän aikaa sitten tuli tuulimunaraskaus:( - kuinka nopeasti itse raskauduit 38-39v. ?
  8. H

Tuulimuna ja luonnollisen poistuma?

Minulla todettiin muutama päivä sitten tuulimuna rv 7 . Olin jo alkanut tiputella ja nyt on aivan kuin kuukautiset päällä (rajummat sellaiset). Onko kellään kokemusta miten hyvin kohtu tyhjenee ihan itsestään? Vai joutuuko usein siltikin vielä tyhjentämään lääkkeellisesti? Luulisin...

Yhteistyössä