Hakutulokset

1. R

Yli 30-v ensikertalaiset

Kaikki on uutena aloittanut joten rohkeasti mukaan vaan mut ymmärrän kyl täysin tuon tuttuja jutskun...Kyl itekin olen huono kirjoitteleen tääl mut yritän sitkeesti :/ Nyt pitää mennä katseleen tv:tä ja syömään iltapalaa. Aaamulla kun on taas aikainen herätys :wave:
  2. R

Yli 30-v ensikertalaiset

Huu huu tääl ollaan ja kyseles laurelainilta tuota kerho asiaa. Mukaan vaan vaihteleen kuulumisia. Nyt on nuo työt pukanneet päälle etten oikein kunnolla ole näihin juttuihin ehyinyt osallistua :ashamed: Jatka nyt vaan jutustelua kun tuntuu niin mukavalta sun kanssa vaihtaa kuulumisia =) mut...
  3. R

Yli 30-v ensikertalaiset

Pidän peukkuja että flunssa menisi pian ohi. Kyl sitä itse kärsii vaik mitä kun vaan tuo pienokainen säästyisi Meillä poika oli kipeenä pari viikoa sitten. Kuumetta, toinen korva tulehtui ja kova yskä :( Nyt onneksi ollaan normaali arjessa taas :whistle: Nyt pitää mennä napsimaan jotain...
  4. R

Yli 30-v ensikertalaiset

Kirkoittelen kyllä kun vaan ehdin...töissä on nyt niin pitkiä päiviä että muu aika menee sit kotona kaikenlaisissa hommissa. Itse myös haluan samanikäistä tai ainakin samanhenkistä juttuseuraa. Kaikesta ei tietenkään voi eikä saa olla samaa mieltä mut kumminkin siihen suuntaan. Toivottavasti...
  5. R

Yli 30-v ensikertalaiset

Ollaan kirjoiteltu privaattipuolelle mut alan kurkkaan myös tänne niin vaihdellaan vaan kuulumisia =) Juu kyl sitä koskus kuulee ihan hauskoja kommenteja tuosta iästä esim. yksi mummu jäi jutteleen ja toteen että kyl nykyään tehdään niin vanhana lapset yli 30 vuotiaana!! No mitäpäs siihen muuta...
  6. R

Yli 30-v ensikertalaiset

Moikkelis-koikkelis vaan first-time =) Tuleppa porukkaan vaan. Tääl meitä on vinopino ja on kivaa kuulla muitten kuulumisia ja saada lisää kamuja :wave:
  7. R

LOKAKUISET 2007, UUSI YRITYS

Huomasin että nyt oli tullut jotain riitaa en tiedä kenen kanssa tai tarkalleen mistä mut tuntuu tosi pahalta koska olen sitä mieltä että kyl jokainen osaa oman vauvansa hoitaa ja tarpeen nähdä mitä vauveli tarvii =) ehdotan että riita poikki ja pinoon sekä kunnioitetaan jokaista äityliä sekä...
  8. R

Yli 30-v ensikertalaiset

Moikka Catwoman ja Anno! Tulkaa mukaan vaan tääl on mukavia äityleitä kasapäin :wave: Lauralein on laittanut meille privaattisivut joten kannattaa kurkata niin päästään turiseen koko porukalla ;)
  9. R

Yli 30-v ensikertalaiset

Täällä ois yhden äityli joka oli 35v kun sai pojan. Nyt jäbällä ikää 1v4kk. Mahtuukos mukaan vaihtaan kuulumisia ja anteeksi tyhmyyteni mut mitä tuo kerhotoiminta on? Mut olen uusi näillä sivuilla enkä siis tiedä kuis täällä oikein toimitaan. Ois kuitenkin mukava vaihtaa kuulumisia...
  10. R

Äidiksi yli 35 v, onkos muita

No täällä äityli joka oli 35v kun sai esikoisen ja poika nyt 1v 4kk. Nyt alkaa tuntumaan kuin vauvakuume iskisi jälleen. =)

Yhteistyössä