Hakutulokset

1. L

Selkäkivun (välilevynpullistuma epäily) takia magneettikuvauksessa käyneitä?!

Kyllähän niistä kuvista lääkäri pystyy tulkitsemaan ymmärtääkseni myös paljon muutakin, riippuen tietenkin miten monta kuvaa otetaan. Ja tosiaan vaikka mitään ei selviäisikään suosittelen mäkin tosiaan etsimään jotain kokenutta fyssaria, niin sitäkin kautta voi apu löytyä. Kuinka kauan tätä...
  2. L

Aavistukseni on osoittautunut todeksi yhä useammin!

Ahaa mielenkiintosta! Mitä oot aavistanut muuta..? Luulen itse kyllä että voi olla hyvinkin luova, kunhan pitää perusrutiinit elämässä, vaikka esim. työ olisi mikä tahansa luova taiteilija..
  3. L

Paras lastenlaulu mielestäsi?

pienen pieni veturi, puff lohikäärme, pieni tytön tylleröinen... onhan noita paljon
  4. L

Suosikkituotteenne Lidlistä?

suklaarusinat!! maitorahka ja meetwursti
  5. L

KISA! Keksi kissalle nimi, paras ehdotus voittaa palkinnon!

Riimu Mix Mouru Mixi Maire Mukkelo Mux Mirreli Mirrix Pirre Killeri
  6. L

Kakka-asiaa

Anna luumusosetta, kaurapuuroa/ velliä ja vettä juottaa enempi. Meillä mustikka ja banaani kovettaa ainakin helposti masut.
  7. L

Hyviä vinkkejä potalle opetteluun?

pastilleja, tarroja pottaan kun istuukin hetkeks, joskus sujuu, joskus ei.. Hmm...Meille jo pottasanan lausuminen on esikoisella aiheuttanut sellaiset raivarit, että on suorastaan ihme että oppi 3-vuotiaana vaipattomaksi. Ja sitten pitää ilman vaippoja kotona, niin oon helpommin ilmotellut...
  8. L

Asbestinäyte!!!

Onko joku lähettäny sellaisen työterveyslaitokseen? kauanko on menny vastauksessa? Pitää kohta sellainen lähettää, saa nähdä kuinka paljon kustantaa se! Koko kellarikerros täytyy repiä auki ja pian saada tietoa nuista asbestiasioistakin..
  9. L

Kysymys äideille; kertokaa rehellisesti miten toisen lapsen hankkiminen on muuttanut perhe-elämää?

Meillä on 2,5-vuotta lasten ikäero ja on mielestäni ihan hyvä. Alkuun esikoinen oli kovinkin mustasukkainen, töni, puri, löikin, mutta ajan kanssa helpotti tuokin. Esikoinen alkoi nukkua jo siinä vaiheessa kokonaisia yöunia kun kuopus syntyi, joka olikin erittäin hyväuninen. :) Nykyään...
  10. L

Raskausoireitako hormonikierukasta?

Ehkä pitää varuiks testiä ostella. Toivon tosin et häviäis nää oireet. Gyne kyl väitti että sitten pitää raskautta epäillä ja häneen olla yhteyksissä, jos tyypillisiä raskausoireita esiintyy.
  11. L

Raskausoireitako hormonikierukasta?

Mulle laitettiin 2kk sitten hormonikierukka ja nyt on ollut ihan selviä raskausoireita muutaman päivän, nännit turvonneet ja vähän aristavat, painon tunne alavatsalla, munasarjoista nipistää välillä. Kierukan langat ainakin tuntuu. Meillä on jo kaksi lasta, ja enempiä ei suunnitelmis!! Onko...

Yhteistyössä