Hakutulokset

1. K

jälkivuodosta kysymys

ionko normaalia, että jälkivuoto muuttuu kellertäväksi/oranssihtavaksi loppuajasta? Ja välillä taas tulee enemmän veristä? Mulla kestänyt vuotoa kolmisen viikkoa...... :p
  2. K

Isäksi "kypsässä" iässä?

\ Minä en ollut aikoinaan järin ihastunut miehen edellisen liiton lapsiin alkuaikoina, mutta ajan myötä heihinkin on tottunut ja nyt oman lapsen myötä muutkin pikkulapset ovat lähempänä sydäntä. Vaikka itsekin olen jo yli 30, en ole aivan varma olisinko vieläkään uskaltanut ajatella perheen...
  3. K

Isäksi "kypsässä" iässä?

Oma mies täytti 47 ja minä täytän 32, meillä on yhteinen tytär, 9kk ja miehellä on edellisestä liitosta: 14, 14, ja 12. Kun minun biologinen kello alkoi tikittää, puhuimme yhteisestä lapsesta ja ennenkuin aloimme yrittämään, mies halusi tietää montako lasta minä haluaisin. Koska kymmenen...
  4. K

Herbalife-laihis alkoi nyt !!

Itse kokeilin vajaa kaksi vuotta sitten ja huonosti kävi. Into aloittaa oli kova, mutta viikon kesälomareissu pilasi koko kuurin tai siis itsekurini petti, etten loman jälkeen saanut itseäni kunnolla enää niskasta kiinni. Viikko ennen reissua aloitin ja sen viikon aikana paino putosi kilon...

Yhteistyössä