Hakutulokset

1. A

Vauvavakuutuksesta

Tuolta löysin tietoa maksukatosta: http://www.stm.fi/Resource.phx/vastt/tervh/thpal/thmaksukatto.htx Maksukatto on kuitenkin aika paljon enemmän kuin ainakaan meillä tuo vakuutuksen vuosimaksu on. Meillä oli myös yhtenä vakuutuksen ottamisen syynä se, että voi hyvillä mielin käydä vaikka...
  2. A

Vauvavakuutuksesta

Meillä on Tapiolan vakuutus, omavastuu muistaakseni jotain 48 euroa tai sinnepäin. Tuo omavastuu maksetaan joka korvausten hakukerralla, ja samaan hakukertaan voi niputtaa sairauskulut vuoden ajalta. Aivan ehdottomasti kannatti ottaa. Kyllähän ilman vakuutustakin pärjää, jos sairastaa vaan ihan...
  3. A

mitä kiinteää ensimmäiseksi?

Me käytiin allergialääkärillä just hiukan ennen kuin alettiin antaa kiinteitä, ja hän suositteli aloitussoseiksi banaania ja ruusunmarjaa ja niiden jälkeen perunaa. Näillä me aloitettiinkin, mutta peruna ei oikein maistunut, ja sen syöminen jätettiin suosiolla myöhempiin aikoihin. Nyt peruna...
  4. A

Kypsyneet imetysdieettaajat - pino

\ No, jos nyt lasket vaikka mut niiden joukkoon, joilla ois muukin vaihtoehto, niin onhan se tietysti niin. Ja jos jossain vaiheessa tämä oikeasti käy liian raskaaksi, niin sitten kyllä luovun imetyksestä. Totta kai kroppa tästä kärsii, mutta mä ainakin koitan huolehtia kalkin ja vitamiinien...
  5. A

Kypsyneet imetysdieettaajat - pino

\ Hyvin sanottu! :laugh: Mä oon ainakin ihan kypsä tähän, kun tuntuu ettei mitään saa syödä. Mulle hyvä ja monipuolinen ruoka on yksi sellainen mielenterveyden ylläpitäjä, että oikeasti on tosi masentavaa syödä joka päivä samoja juttuja. Ai niin, poika 6,5 kk ja n. 5 kk:n aikana ruokavalio...
  6. A

KoskaHelpottaa

Hyvä kun menit lääkärille! Miksi odottaa 3 kk ikään, jos apua voi saada jo sitä ennen? Meilläkin on 6 kk täysin suolisto-oireinen maito- ja muna-allergikko, jolla on koko ajan ollut iho todella siisti. Siitä huolimatta allergiat ovat aivan selviä. Prick-testeissä ei myöskään näkynyt mitään...
  7. A

allergisten äidit!

Lapselle en ole vielä kokeillut kun ei ole ollut tarvetta, mutta itselleni kyllä. Homeopatia on auttanut mulla pahaan koivuallergiaan niin, että esimerkiksi viime keväänä en juuri tavallisia allergialääkkeitä tarvinnut.

Yhteistyössä