Hakutulokset

1. T

Niin väärin !!!!!

No tavallaan kyllä vanhemmat ovat vastuussa rokotteen ottamisesta lapselleen, MUTTA kyllä ihmisten täytyy pystyä luottamaan terveysjärjestelmään ja rokotteisiin, joita viranomaiset suosittelevat otettavaksi. Olen sitä mieltä, että vastuu on kyllä viranomaisilla EI vanhemmilla. EI MEIDA...
  2. T

7 päivää, 3 ihmistä, 50 € rahaa.. mitä ruuaksi, jotta rahat riittää?

kyllä 50 eurolla pärjää viikon jos on pakko makaroonilaatikko 5 eur kesäkeitto 4 eur hernekeitto 3 eur nakkikeitto 5 eur jauhelihakiusaus / kinkkukiusaus 6 eur Pastaa ja jauhelihakastiketta 5 eur Tee itse pellillinen pitsaa halvallakin saa mutta laitetaan vaikka 7 euroa...
  3. T

Lapsuuden väärinkäsitykset

Luulin, ettei kuukautisia ole yöllä .
  4. T

pph:t ja kaupassa käynti?

ja käyttäytymistä yleisillä paikoilla yleensä vielä sellaiseen aikaan, jolloin kauppa ei ole täynnä. Eli minun puolesta käyköön lasten kanssa kaupassa. Näkemäni pph:t käyvät yleensä ostamassa jotain ihan pientä vaan ei koko viikon ostoksia tekemässä. Ei meillä päin ne lapset siinä mitenkään...
  5. T

Montako lahjaa ostat omalle lapsellesi?

1-3 lahjaa / lapsi ja lasten toiveta välitämme eteenpäin kysyttäessä esim. isovanhemmille & kummeille.
  6. T

Te joilla on kolme lasta =)

Meillä on 3 lapsen kanssa Opel Vectra farkku ja 3 istuinta mahtuu - 2 istuinta ja kaukalo oli todella tiiviinä pakettina. Nyt käytöss 1 koroke 2 istuinta ja edelleen menevät - tiukkaa tekee ja itku meinaa välillä tulla kun tungen isompien lasten vöitä kiinni - toimii jotenkuten. Mielestäni...
  7. T

Mammat vm -74

Eli olen vuosimallia -74, lapset poika 3/03, tyttö 9/04ja tyttö 10/06. Lapsiluku on periaatteessa täynnä, mutta - katsellaan 4 vuoden päästä :whistle:. Vähän sitä jo kyllä pohtii, olenko tuolloin jo liian vanha...
  8. T

MLL:n lastenvaatekirppari Lassilassa 9.6.!

Lauantaina 9.6. klo 10-13 Laurinniityn leikkipuistossa Lassilassa järjestetään Haagan MLL:n lastenvaate- ja tarvikekirpputori. Laurinniityntie 14 P on tarkka osoite. M-juna tulee Helsingin keskustasta Pohjois-Haagan asemalle, josta kävelymatka tuohon puistoon. Mainostan tapahtumaa...
  9. T

Lastenvaatekirppis Lassilassa la 9.6.!

Olen myös tulossa myymään tuonne Myynnissä pojalle vaatteita 100-120 cm Collaget & collagehousut 0,5-1 euroa kpl t-paidat & shortsit 0,5-1 euroa kpl Alkkarit & sukat 3 kpl / eurolla Travallen ulkopuku pojalle 3,5 euroa Tytölle 56-104 Vauvan vatteita tytölle & pojalle &...
  10. T

Lorupussi

Tässä mielestäni hyviä... http://www.veerafannysofia.com/lorupussi.htm

Yhteistyössä