Hakutulokset

1. M

Ensimmäinen keskenmeno

Onkos ihan normaalia et keskenmenon jälkeen pahoinvointi kasvaa ja pyörryttää? Kaikki ruoka on etonut viimeset päivät ja tänään meinasin pyörtyä päivän aikana kymmeniä kertoja (asiakaspalveluammatissa ikävää). Ja tosiaan töistä jouduin pahoinvoinnin takia lähtemään aikasemmin.. :( En saanut...
  2. M

Ensimmäinen keskenmeno

Alan vasta nyt pikkuhiljaa sisäistämään et mitä täs on oikein tapahtunu. Kattelin eilen kaverin vauvan kuvia ja kun tajusin et mullakin olis voinut kohta olla semmonen syötävän sulonen muksu ni itkusta ei tullu loppua. Aamulla ku heräsin (siis ihan just hetki sitten) ni heti tuli itku. Musta...
  3. M

Hiusväri pois ihosta? Vinkkejä?

Septidinillä :) Todistettu on:)
  4. M

Ensimmäinen keskenmeno

Mun laskujen mukaan olin viikolla 5+2. näin yöllä unta et vauva ois syntyny täysaikasena ja terveenä.. mut ei..
  5. M

Ensimmäinen keskenmeno

ehei. ei mulla ikinä menkat tämmöset oo ollu et joutuu puolen tunnin välein vaihtamaan sidettä.. itseasiassa ei tunnu kovin kummoselta - ei sitä tajua näin isoa menetystä ihan heti. (oon muutenkin vähän hidas :D) katsotaan mikä olo on maanantaina et joutuuko saikkua töistä ottamaan. mies ei...
  6. M

Ensimmäinen keskenmeno

Olin tällä viikolla koulun valintakokeissa. Vatsaa oli nipistellyt jo parin viikon ajan (kuten alkuraskaudessa) ja muutkin alkuraskauden merkit oli kohdallaan. Tällä viikolla alkoi tiputteluvuoto ja valintakokeiden jälkeen kotiin päästyäni runsas vuoto. Aiemmin päivällä vatsan nipistely oli...

Yhteistyössä