Hakutulokset

1. Tinja-Maaria

Kun olen pihalla lapsen kanssa ulkoilemassa...

Puuhailen samaa mitä lapsikin,joskus kylläkin lapsi keiltää tulemasta mukaan joten seurailen sivusta. Välillä siivoilen pihaa yms hyödyllistä
  2. Tinja-Maaria

Mitä ruokaa laittaisi porsaansuikaleista?

Itse olen kokeillut näitä:porkkanaa,paprikaa ja omenaa tai vastaavasti omenaa,sipulia ja (kuivattuja)luumuja.Mitä kauemmin malttaa hauduttaa niin sitä parempaa.Ruskistan suikaleet,lisään vihannekset/juurekset ja kääntelen hetken,seuraavaksi kermaa kastikkeeksi ja maustan suolalla ja...
  3. Tinja-Maaria

pillereiden jälkeen..

Viimeksi jätin ehkäisylaastarin pois elokuun alussa ja plussasin marraskuun alussa eikä kuukautisia ollut koko aikana. Minä olen kuullut että ainakin ½ vuotta voi odotella normalisoitumista...
  4. Tinja-Maaria

Raskaus ja jalkojen turvotus.

http://www.nesteenpoisto.fi/
  5. Tinja-Maaria

miten te ekaa lasta odottaneet valitsitte vaunut? Suositusten perusteella vai miten?

Meillä Emmaljungan -05 uutena ostetut yhdistelmävaunut jossa pehmeä kantokoppa,heittoaisa,ilmakumipyörät,hyttyssuoja,sadesuoja. Vaunuilla on liikuttu maalla sekä kaupungissa ja hyvin ovat kestäneet ja ovista sisään mahtuneet Koppa kesti hyvin käyttöä sen ajan mitä poika siihen mahtui eli 1...
  6. Tinja-Maaria

Lapsen kengän koko?

Googlettamalla löytyy varmasti taulukoita mutta se on paljon lapsesta kiinni. Hoitopaikassa pojat 3v ja toisen kengät on kokoa 28 ja toisen 26

Yhteistyössä