Hakutulokset

1. M

KEVÄT/SYYSHAALARIT, SADEASUT YMS.

Santa Maria: Missä se Travellen tehtaanmyymälä tarkemmin sijaitsee? Yritin kaivaa tietoa netistä mutta en löytänyt...
  2. M

vesirokkorokotus ja imetys

Mä otin vesirokkorokotuksen vaikka vielä imetänkin. Kysyin myös asiaa teratologisesta tietopalvelusta sekä kaupungin rokotusneuvonnasta. Kummastakin sanottiin, että saa ottaa kun imettää mutta ei raskaana ollessa. Päätin luottaa näihin tietolähteisiin...
  3. M

Kakkajuttuja

Meidän tytölläkin oli vielä tuossa iässä kakkamistahti 1-2 kertaa viikossa. No toivotaan, että teidän pojalla suolen toiminta vähän vilkastuis mutta toivottavasti ei kuitenkaan näin paljon =)
  4. M

Kakkajuttuja

Meidän vauva (10 kk) kakkaa nykyään useita kertoja päivässä. Neuvolan täti vähän ihmetteli kun kerroin, että kakkaa voi tulla jopa 4-5 kertaa päivässä, eikä se ole välttämättä ees löysää. Onko muita suunnilleen saman ikäisiä vauvoja, jotka kakkaavat näin usein. Itse oon kyllä alkanut jo...
  5. M

Puudutus hammaslääkärissä ja imetys

Kiitos vastauksista! Helpottaa vähän hammaslääkäripelkoa, kun tietää että voidaan puuduttaa.
  6. M

Puudutus hammaslääkärissä ja imetys

Olen menossa hammaslääkäriin ja hammaslääkärikammoisena pohdin, että voidaanko puuduttaa, kun imetän vielä (tosin enää pari kertaa päivässä). Kysymys on kuitenkin varmaan aika paljon pienemmästä määrästä puudutetta kuin esim synnytyksessä. Onko kellään tietoa?
  7. M

Muita, jotka eivät nouse istumaan

Eli siis, meidän tyttö on kohta 9kk eikä ole noussut istumaan kuin pari kertaa ja nekin luultavasti vahingossa. Tyttö istuu kyllä tukevasti (kun nostaa istumaan), konttaa ja nousee seisomaankin mutta istumaan ei ees yritä nousta itse Onkos muita tälläisia vauvoja? Onko joku ollut...
  8. M

Kertoakko vai ei ?

Just juu, "tieto on valtaa ja sitä pitää käyttää". Pienet lapset vaistoaa uskomattoman hyvin omien vanhempiensa mielentilan. Ei epäluottamus-luottamus-suhteessa voi jaksaa jatkaa, eikä pidäkään. Itse yritin aikani (ukon pettämis-huhuista huolimatta), häiden lähestyessä onneksi tajusin avata...
  9. M

Kertoakko vai ei ?

Rohkeasti tehty! Itsekin sain #&%?$!* maineen kun käräytin vuosien pettämisen (ja vaadin äijää monesti lopettamaan) jälkeen mieheni ystävän (häät tulossa ja tuleva vaimo luottaa pyyteettömästi). Lapsihan se muuttaakin kaiken, vaan ei tässä tapauksessa. Suorastaan ällöttävää, ja varsinkin kun...

Yhteistyössä