Hakutulokset

1. M

~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

Oon vähän "myöhässä" :ashamed:, mut toivotaan et mahdun vielä mukaan joukkoon :) Mulla on 2v tyttö, ja toista odotellaan, ja laskettu aika on 25.10.2010, ja tyttöä on veikattu ultrassa :) synnytyssairaalana on toi Mikkelin keskussairaala :) Ikää mulla itsellä on 22v. Toivottavasti en aiheuta...
  2. M

Äitejä Mikkelistä

joo :) ja meidät on myös helppo tunnustaa :) äippä ja tyttö molemmat pukeutuu punasiin :D mulle ei mikään muu takki mahdu tällä hetkellä ;) ja me ajellaan matkarattailla! :)
  3. M

Äitejä Mikkelistä

ja vissiin ei muita halukkaita ole tulossa?
  4. M

Äitejä Mikkelistä

joo :) meidänhän lapsosilla on ikäeroa,mut ei siitä varmaan ongelmaa synny! :) kyllähän me äiditkin seuraa kaivataan :) mistä tunnistan teidät?ja siis siinä kävelykadulla akselin edessä varmaan?oon vasta muuttanut niin en oikein paikkoja tiedä :)
  5. M

Äitejä Mikkelistä

torstai saa kyllä meiltä enemmän kannatusta :) meillä ei toi neiti nuku ollenkaan päikkäreitä,et ajankaan kanssa ei ole varmaan ongelmaa :)
  6. M

Esikoistaan odottavia Mikkelistä!

laitoin s.postia,toivottavasti tuli perille! :)
  7. M

Äitejä Mikkelistä

Joo,tällä hetkellä kuulostaa hyvältä! :) ootko paikkaa ajatellu?
  8. M

Esikoistaan odottavia Mikkelistä!

laitoin sulle viestiä :)
  9. M

Kärryttelyseuraa Mikkelistä?

täälllä olis kanssa vasta muuttaneita seuraa vailla :) mulla on 2v tyttö ja kuopuksen la on kk päästä :)
  10. M

Äitejä Mikkelistä

kiva et täällä olis joku muukin kiinnostunu tapaamaan :D on nimittäin aika yksinäistä,kun ei ketään tunne. Ollaan käyty muutamissa perhekahviloissa tytön kanssa,mut tuntuu et kukaan ei oo halukas oikein juttelemaan mulle, kun oon niin "nuori" muihini äiteihin verrattuna, tai sitten vaan...
  11. M

Äitejä Mikkelistä

mtenkäs se nyt silleen :) kiva olis tosiaan joskus tavata ja rupatella :) onko täällä minkäikäisiä lapsia äiteineen? :)
  12. M

Äitejä Mikkelistä

kiva et löytyy jostain ees seuraa :) Ei tosiaan ole enää pitkä aika laskettuun aikaan, on aika menny tosi nopeeeta ton esikon touhuja seuraillessa ja uuteen paikkaan tutustuessa :) Asutaan tällä hetkellä Laajalammella, mut hakusessa on koko ajan vuokra asunto rivarista :) mut taitaavat olla...
  13. M

Äitejä Mikkelistä

olis kanssa yks 22v äippä vailla seuraa :) mulla on 2 v tyttö ja reilun kk päästä olisi kuopuksen laskettu aika =) ollaan asuttu täällä vasta vähän aikaa,ja entuudestaan tuttuja ei ole, olisi kiva tutustua muihinkin äiteihin :)

Yhteistyössä