Hakutulokset

1. mammis06

onko nää

En imetä enään ja poika on 1v2kk. olen kyllä aivan ymmälläni ja onnellinen. :heart: :heart:
  2. mammis06

onko nää

:attn:
  3. mammis06

onko nää

Joo tein raskaustestin. olen niin ihmeissäni, ja onnesta sekaisin myös. :heart: =) viime kuukautiset tuli normaalisti ja nyt olis menossa kp 13/29 mutta testi näyttää vahvaa plussaa. mistähän tiedän milloin vaavi on saanut alkunsa?
  4. mammis06

onko nää

nyt kyllä ihmetyttää kun tänään tein testin ja osoittautui plussaksi.. :o miten se on mahdollista?
  5. mammis06

onko nää

mulla menossa kp 12/28 kiitos vastauksista. hieman olokin kohentunut, ja vuoto loppunut lähes kokonaan. :) kävellessä ja istuessa tuntuu vielä alavatsassa. mutta tätä se naisten elämä on.. :heart: :hug:
  6. mammis06

onko nää

viime yönä sitten heräsin ihan kamaliin kipuihin oikealla alavatsanseudulla. kipu heijastui pahasti myös oikeaan jalkaan. kaksi kovempaa särkylääkettä sain ennen kuin alkoi helpottamaan (silloinkaan ei kokonaan). Aamulla tuli veristä vuotoa?? :( mitä tää voi olla. jos tosiaan ovulaatio niin...
  7. mammis06

onko nää

mitä kipuja.. mulla ollut nyt pari päivää kipuja tuolla oikealla alavatsalla, aikalailla muistuttaa todella kovia kuukautiskipuja jota harvoin on. Tuli myös verensekaista limaa vähän. lasta ollaan alettu yrittämään ja nyt kuukatisten loppumisesta vähän reilu viikko. Lopetin kyllä...
  8. mammis06

Mikkelin mammat!

Niin oli. :D Hyvää Viikonloppua! :hug:
  9. mammis06

Mikkelin mammat!

kirkkopuistossa siinä 10-10.30 välillä meitä sinn tulee. :D
  10. mammis06

Mikkelin mammat!

Hei Kaikki huomenna puistoon tulijat! Paikan päälle tulee toimittaja kameroineen tekemään tutkimusta juuri tälläisestä keskustelupalstalle juttelusta yms. Kaikki äidit vaan mukaan ja antamaan omia näkökulmia toimittajalle. Että älkää säikähtäkö kameroita puistossa. :D =)
  11. mammis06

Mikkelin mammat!

Huomenna ollaan myö kans tulossa 10 jälkeen puistoon. :D
  12. mammis06

Mikkelin mammat!

Olisiko tällä viikolla? :D
  13. mammis06

Mikkelin mammat!

Heippa taas! :D Myö voitais jälleen tulla myös seuraavaan tapaamiseen. Ajat sopii 10.30 -> Mikäs päivä olisi suunnitteilla?
  14. mammis06

Mikkelin mammat!

Maanantai kuulostaisi meille sopivan ainakin tähän tietoon. =)
  15. mammis06

Mikkelin mammat!

Voisi taas alkaa laittamaan uutta tapaamista aluilleen. Vime tostaina meitä oli kolme tapaamisessa, hyvä alku sekin ja mukavaa oli. =) Olisko tapaamispaikka jälleen kirkkopuisto? Sarkki, mukava saada uusia äitejä palstalle. :hug:
  16. mammis06

Mikkelin mammat!

jonku aikaa voidaan olla kun iltapäivä on täynnä ohjelmaa.
  17. mammis06

Mikkelin mammat!

myö käydään ainaskii pyörähtämässä siellä ja katsomassa onko muita. =)
  18. mammis06

Mikkelin mammat!

Myö oltaisiin huomenna päästy ainaskii tulemaan. Montas huomenna olisi tulossa niin tietäsi? =)

Yhteistyössä