Hakutulokset

1. N

+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

:'( mulle vois päivittää nyt kp 2/28-30 yk 8... täti siis tuli kylään eilen päivällä! :( Mulla ei ainakaan oireet merkannu mitään muuta, kuin tätiä... :kieh: Saa nyt nähdä kuinka kauan jaksan tämmöistä tuloksetonta yritystä...tuntuu, että kaikki vaan junnaa paikallaan ja pelottaakin...
  2. N

Kiitos Heathy ja :hug: Katotaan nyt jospa huomenna tikkuun tuliskin kaks viivaa... :heart: =) Arvelluttaa vaan toi kaapissa lojuva Rfsu:n testi... oon siitä niin paljon kuullut huonoa palutetta... :(
  3. N

Kiitos uudesta pinosta Macy gray :) Täällä siis menossa kp 30/28-30... eilen tein ton cb:n r-digitestin ja oli neg. :( Menkat mulla normaalisti tosi kivuliaat jo paria päivää ennen, ku alkavat ja nyt ei siis mitään kipuja, mut ei kyllä menkkojakaan... :D huomenna ajattelin...
  4. N

+++++HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat vol5 (kk vaihdettu)+++++

No niin...täti tuli vierailee yöllä....joten mulle voi päivittäjä laittaa kp 1/28-30 yk 7... Eipä tarvinnu sit aamulla tuhlailla tota rdigitestiä...tosin tän osasin arvataki, että täti tulee. :'( Mitään oireita en ala enää kuuntelemaan/etsimään ja tein lupauksen etten testaile enää ikinä...
  5. N

+++++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat vol4 (kk vaihdettu) ++++++

No niin....eipä tarvinnu käyttää tota rdigitestiä aamulla...täti tuli yöllä eli mulle voi päivittäjä laittaa kp 1/28-30 ja yk 7... Nyt hiljenen täältä....ei jaksa enää stressata. :laugh: :'(
  6. N

+++++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat vol4 (kk vaihdettu) ++++++

:hug: Heathylle ja voimia. ON: Täällä jännät päivät käsillä....eilen tuli ostettua toi digitesti ja huomenna aamulla sitten testailen sillä jos täti ei tulee kylään... |O Närästää edelleen tosi paljon...alaselkä ja vatsa kipuilee edelleen...flunssa iski kuumeen kera eilen ja rinnat on...
  7. N

Tervetuloa [/b]Babar joukkoomme. =) Niin ja Heathylle[b] paljon plussan vahvistumistuulia puhaltelen. :whistle: ON: Tein eilen uuden haamun taas rtestiin....ihan pikkusen on viiva vahvistunut, mutta ei vieläkään niin vahva, että siihen voisin luottaa... :headwall: Pakko kai vaan...
  8. N

Oi toivottavasti Nelli5 teet plussan huomenna ja tuus sitten kertoilee meille kaikille tänne miten kävi. :hug: Oireet sulla ainakin kuulostaa hyviltä. :) Juu ja KS09 mulla on tuolla kaapissa vielä 5 samanlaista testiä odottelemassa...ja eiköhän ne tuu sieltä kulutettua... :p...
  9. N

Totta puhut KS09 sen takia en tässä itsekään vielä tuohon tosiaankaan luota ja sen vuoksi laitoinkin, että testailen joka toinen päivä niin kauan, että tulee kunnon plussa jos on tullakseen. Liian monta rankkaa menetys kokemusta täälläkin takana...joten toivoa en vielä elättele kauheasti...
  10. N

Maharalle :hug: ja voimia. Kiitos Minnäi... toivotaan, että haamu vahvistuis... uutta testailua tiistaina ja sit joka toinen päivä taas jos viiva vahvistuu. =) Pelottaa vaan näin etukäteen, kun 3 spontaania keskenmenoa, 1 tuulimuna raskaus (jonka jouduin "synnyttämään" rv.15) ja 2...
  11. N

:headwall: :headwall: :headwall: Päätin sitten tyhmänä tehdä tänään aamulla rtestin... kp 22 nyt menossa ja siihen tuli haaleaakin haalea vaaleanpunainen plussa... :ashamed: Perjantaina (kp20) kun tein samaisen testin aamulla ei siihen tullut minkään laista viivaa ei värillistä...
  12. N

Haamuilijoille paljon onnea ja toivottavasti haamut vahvistuu... =) Ja kaikille plussanneille onnea paljon. =) ON: Täällä olis kp 20 ja ovis oli viime sunnuntaina eli kp 15.... ( oli kauheet oviskivut ja tikuttelin ovisplussan) nyt sit alavatsaa "juilii" tai on jomotellu jo pari päivää...
  13. N

Apuaa....tänään klo. 13 aikoihin tehty ovisplussa... oli tummempi viiva, ku kontrolliviiva joten kai sitä on pakko uskoa. :D Vietiin miehen kanssa pikkumies mummille hoitoon ja lähettiin Myyrmanniin seikkailee... =) Ihanaa, kun saatiin olla hetki kaksin... :heart: Sit tultiin kotiin...
  14. N

[b]Lara- Elikkäs mulla kp13/28-30 oon 27.v... 2.lapsi haaveissa ja yk 6 menossa nyt. =) Kiitos jos jaksat korjailla/lisäillä!!! :flower: Onnea kaikille plussanneille ja toivottavasti täällä olis pian ovis tuloillaan niin sais mies kyytiä... :D :whistle: Puhaltelen kaikille...
  15. N

Lara-.... mua ei näy ollenkaan tossa listalla....eli Nasukka82 ja kp 13.... Onnea paljon kaikille plussanneille ja :hug: Kiitos Lara- jos jaksat lisäillä mut listaan... =)
  16. N

Kiitos tervetulo toivotuksista... =) Kaikille plussanneille paljon :flower: ja :hug: ja mukaan tarrasukkia... =) Heathy...oliskohan ollu kiinnittymisvuotoa??? Ihanaa lukea, että täällä on paljon plussanneita... toivottavasti omakin aika tulee pian... tää on yhtä tuskaa odotella...
  17. N

Saiskos tänne liittyä mukaan kuumeilemaan... ? :) Elikkäs... oon 27-vuotias 04/06 syntyneen hemipojan äiti... nyt haaveissa toinen lapsi uuden miehen kanssa. =) :heart: Kp 12/28-30 nyt menossa ja yk 6. Kauheeta kuumeilua ja jännäilyä tää aina vaan on... miestä naurattaa tää mun...

Yhteistyössä