Hakutulokset

1. P

~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

Täällä on vietetty iltaa itku silmässä enkä taida olla ainoo näitä iltoja viettävä. Tsemppiä kaikille kohtalotovereille! HH: Tunnistan jotenkin itseni noista sun jutuista. Mäkin jotenkin "pelkään" et millon seuraava kaveri ilmottaa olevansa raskaana. Ja mikä pahinta, ammattini vuoksi olen...
  2. P

yöperhonen oliko sinulla muita oireita terojen aikaan? Itse ajattelin jättää ne tuohon kahteen kiertoon enkä enää kolmatta aloita, koska rinnat olivat TODELLA kipeät kuurin aikana. Pelkkä rintsikoitten riisuminen sai melkein kyyneliin :headwall: Harmi kun sinun kaksi raskauttasi päättyivät...
  3. P

Ihanaa lueskella teidän juttuja täällä. On jotenkin lohdullista huomata ettei sitä todellakaan ole yksin yrityksensä kanssa! [/b]Sartsa83: Kiitos kannustavista sanoista! Tommosten onnistumistarinoitten kuuleminen piristää ja antaa potkua yritykselle! Todellakin, nyt heti hoitoihin jos ei...
  4. P

Puolitoista vuotta ilman pilleireitä, eikä mitään ole tapahtunut. Jos seuraavan kierron aikana mitään ei tapahdu, varaan ajan tutkimuksiin. Sain joulukuun alussa Terolutit avuksi tasaamaan kiertoa. Ekan kuurin jälkeen menkat tuli täysin normaalisti kuten kuuluukiin. Toisen kierron jälkeen...
  5. P

Tietoa ja kokemuksia Teroluteista kaipaisin!!!!

Olen syönyt kaksi Terolut- kuuria. Jo ensimmäisen kuurin aikana rinnat tulivat TODELLA kosketusaroiksi. Pelkkä rintsikoitten riisuminen sattui. Menkat tulivat kuitenkin tasan kolme päivää kuurin loputtua, kuten kuuluukin. Toisen kuurin aikana rinnat tulivat taas kipeiksi. Kolme päivää kuurin...

Yhteistyössä