Hakutulokset

1. L

Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

Hei! Ikävää, että tämä joukko on kutistunut aivan olemattomaksi. Tai ainakin kirjoittelu tänne on hiljentynyt niin, että pitäsikö laittaa piste koko ryhmälle? Ehkä innokkaimmat perustavat uuden, missä olisi muutakin kuin kp-päivityksiä. Joista muuten ISO KIITOS Megaralle!!! :flower: :flower...
  2. L

Näyttäisi olevan mun kiertopäivät ja yrityskerrat päivittämättä... Eli tänään kp8/28 ja yk 10.
  3. L

Moi! Kuten arvelinkin, oli tammikuu liian stressaavaa kk raskautumiseen ja samoin tuntuu olevan tämä kk. Nyt siis kp 2/28 ja yk 10. Pitäiskö oikein kakkua tarjota pyöreistä? ;) Hitto vie, kuukaudet vaan menee eteenpäin eikä mitään tapahdu! Vaikka mä tiesinkin sen, että nyt ei ole edes aika...
  4. L

Onnea Äiskä piiiiiiitkän yrityksen jälkeen!!! Toivotaan et kaikki menee oikein hyvin :heart: Mulla kp 2/28 ja yk 9. Ja aivan horrormenkat... Tämä kuukausi on todella stressaava ja kiireinen, joten otetaan homma vähän omalla painollaan. Tässä stressissä tuskin raskaudun. Mutta helmikuussa...
  5. L

Mulla siis kp9/28. Sasumalle paaaaaaaaaaaaaaljon onnea!!! Teille tuli hieno joululahja!
  6. L

I´m back in business! Eli kp 2 ja laita yk 8. Ja kierron pituus vois olla se 28, koska sen se yleensä on.
  7. L

Mulla on ollut endometrioosi jo vuodesta 1998 ja yksi onnistunut raskaus, kaksi keskenmenoa. Mutta se, että pääset laparoskopiaan on HYVÄ juttu! Sieltä kun saadaan kaikki paska pois, niin mahdollisuus raskautua on heti perään melko hyvä. Näin mulle sanottiin, että nyt heti kun yritätte niin...
  8. L

Onnea hurjasti plussanneille! Mun ei ole tullut käytyä täällä, koska jotenkin yritän himmata intoa parin km:n jälkeen. Pitää saada välillä ajatukset muualle ja oonkin hommannu kaikenlaista tekemistä itelle, niin että nyt saakin mennä tuli perseen alla koko ajan. Tekee hyvää. Jatkan kuitenkin...
  9. L

Kiitos myötätunnosta. Tämä oli aika kova kolaus, varsinkin kun edellisestä keskenmenosta on vasta muutama kuukausi ja tällä kertaa ehdittiin iloita plussastakin hetken aikaa. Oireet loppui kuin seinään seuraavana päivänä vuodon alettua. Tällä kertaa oli fiksu lääkäri, joka laittoi mut saikulle...
  10. L

Kauanpa tätä onnea taas kesti... Kesken meni.
  11. L

Kappas, testissäni näkyy sana raskaana :laugh: Kyllästyin kyttäämään hailakoita viivoja, joten tein clear bluen testin. Aika pöllähtänyt olo, mutta tietenkin myös onnellinen. Pelottaakin aivan pirusti! Tai jännittää, jompaa kumpaa. Mies tuossa jo katteli lapselle nimiä, hahaha. Ai miten niin...
  12. L

Kiitos onnitteluista - toivottavasti eivät ole ennenaikaisia. Pessimisti ei pety :laugh: Tein aamulla uuden testin ja taas tarjos hailakkaa haamua. Vähän jännittää se, että hartioita on pistänyt (tosin on niskatkin jumissa), ettei vaan ole kohdun ulkopuolinen. Teen vielä ens viikolla testin...
  13. L

Mä tein varmuuden vuoksi tänään testin, koska menkat ei ole vieläkään alkaneet. Siis vastahan ne on pari päivää myöhässä, mutta kun sitä tuhrun tapaista on tullut nyt jo la tai su asti. Sain haalean haamun! Pitää yrittää pitää pää kylmänä ja tehdä uusi testi jokusen päivän päästä. Jännää :)
  14. L

Edda ja PP: valkkarilorina kuulostaa lupaavalta, sillä mulla oli tuota sen keskenmenneen raskauden aikaan! Eli koko ajan tuntui, et nyt alkaa. Danaa en kai ole vielä onnitellut, joten ONNEA! Mitä teit nyt toisin kun vihdoin tärppäs? Sullakin pitkään yritystä! Olispa ollut kiva kertoa...
  15. L

Jonetta: Kyse on varmaan siitä, että kauanko JAKSAA yrittää. Henkisesti tämä alkaa olla aika raskasta. Me jätettiin ehkäisy n. vuosi sitten ja yrittämällä yritetty on kevättalvesta (nyt yk7, pian 8). Mä oon aatellu, että jos ei vuodenvaihteen jälkeen ala kuulua mitään, niin vois kai sitä käydä...
  16. L

Voi apua... Mä katoin noita mun kiertopäiviä ja tässähän pitäis alkaa jo olla taas asialla! Jotenkin oon ollut niin limaton, että mahdanko ovuloida ollenkaan. Se digitaalinen ovistesti jäi tässäkin kuussa ostamatta... No vielähän sen ehtis. Monena iltana on ollut peitonheiluttelut suunnitelmissa...
  17. L

Mulla tänään siis kp 3, ei 4 ja yk 7. Korjaat kun ehdit :)
  18. L

Mulle vois laittaa kp 2. Eli ajallaan alkoivat ja erittäin rajuina. Nyt vaan odottelemaan loppua, ovista ja uutta yritysputkea (joka toivottavasti jää lyhyeksi :)
  19. L

NeitiKat: mulla ainakin alkoi menkat km:n jälkeen aikas normisti. Kipeämpi olin kuin aikoihin, mutta en tiedä oliko sillä sen asian kans yhtään mitään tekemistä. Mä tein tänään raskaustestin, enkä kehtaa sitä sanoa ääneen muuta kuin täällä :laugh: Siis se oli niin nega kuin olla ja voi. Mä...
  20. L

Huh huh, onpas täällä tapahtunut!!! Jaksuja ja onnitteluja, en nyt erikseen enää edes muista kenelle mitäkin kun on jäänyt kirjoituksia väliin! Aivan hullu plussabuumi päällä! Mahtavaa! Megaralla ihana blogi! Ja sulle siis erityisesti jaksuja. Joku jutteli täällä aiemmin endosta. Mulla...

Yhteistyössä