Hakutulokset

1. S

SOKERIT SEKAISIN -Pino kaikkeen raskausdiabetekseen liittyvään

Anteeksi taas jo etukäteen kiukkuinen tekstini. Enpä ole tuota tiennyt että eka tippa pyyhitään pois. Eipä tehnyt labrantäti sitä sokerirasituksessakaan kun paastoarvo mitattiin vain tuolla mittarilla (joskus olen mitannut kyllä ihan uteliaisuuttani samasta ns. samasta reiästä uudelleen ja...
  2. S

Kääk, miten noihin tuli noi silmäniskut vaikka piti tulla sulkumerkit.
  3. S

Kävinpä sitten siellä naistenklinikalla ja lääkäri olisi laittanut insuliineille vielä näillä viikoilla (konsultoi eka sisätautilääkäriä puhelimessa, itse ei ilmeisesti olisi ehkä laittanutkaan). Olin kyllä ihan äimänä. Sanoin että nää mun arvothan on ihan hyvät??? Syy oli että eilen oli ollut...
  4. S

Apua, menen naistenklinikalle torstaina ja piti viedä kahden päivän sokeriarvot muassaan. Onko nää teidän mielestä millasia arvoja ? Eilen aamun paasto 4,8, 1,5 h aamupalan jälkeen 6,9 (auts), ennen lounasta 5,1 ja 1h jälkeen 6,8 (oli pakko mitata 1h kun olin sellaisessa paikassa 1,5h jälkeen...
  5. S

raskausdiabeetikot, vuorokausiseurannasta sairaalassa

Te joilla kokemuksia vuorokausiseurannasta sairaalassa (erityisesti naistenklinikalta mutta muutkin), kertokaa millaista se oli. Mihin aikaan vuorokaudesta sinne mennään, kuinka usein sokerit otetaan ja mistä (sormenpäästä ?). Onko aamun paastosokeri sellainen 12 tunnin paasto vai miten? Ruoka...

Yhteistyössä