Hakutulokset

1. J

Partylite- kynttilöistä tietävät

yhdeksää eri väriä on saatavilla ja kahdeksaa eri "mallia". Just tiistaina tilasin kaikkea ihanaa :D
  2. J

Kauhajoen ampumavälikohtauksen uhreille ja läheisille!

Rauha heidän sieluilleen! Voimia kaikille! :hug: http://www.aijaa.com/v.php?i=2786105.jpg
  3. J

Milloin viimeksi vanhempasi sanoivat rakastavansa sinua??

hmm.. On siitä jo varmaan pari kuukautta. Todella harvoin ääneen sanotaan mutta ainakin kerran vuoteen (äitienpäivänä) äidilleni kerron kuinka paljon häntä rakastan..
  4. J

G : Nimilista, minkä ikäinen ihminen tulee ensin mieleen.

ANNI: 23v EERO: 50v PAULI: 60v VÄINÖ: 70v LIISA: 60v TIINA: 24v JESSE: 5v MIKKO: 28v ANU: 21v VEIKKO: 16v MINNA: 25 ONNI: 2v ELINA: 27v TEEMU: 10v PINJA: 9v UKKO : 80v
  5. J

toi bb-risto

Mun mielestä kans se on paljon paremman näköinen ilman meikkiä.. Vaikka ei se nyt ilmankaan ole mikään mun unelmien adonis :) Johan enemmän mun makuun :P
  6. J

mitä lasissa

light vadelma-granaattiomena.. mehua :p
  7. J

Luottokortti G

Me vissiin päädyttiin täs siihen et me ei haeta ollenkaan luottokorttia kun kumpikaan ei jousta tässä asiassa. Tää nyt on vaan tyhmä periaate riita jossa en ole valmis luovuttamaan.. Mulla on vaan työpaikan vaihto kohta edessa ja saan tod.näk. seuraavan tilin vasta 15.10 ja laskuja on melkonen...
  8. J

Luottokortti G

Löytyykö teiltä luottokortti? Onko kortti erillinen vai yhdessä pankkikortin kanssa ja miksi näin? Meillä miehen kanssa kiistely asiasta.. Minä haluaisin erillisen kortin koska tiedän että olen surkea rahankäsittelijä ja ja kiusaus kortin vinguttamiseen olis liian suuri. Mieheni taas haluaa...
  9. J

kuka on BB:n voittajasuosikki?

tällä hetkellä toivoisin että andreas voittais.. Voi olla että mieli mulla vielä muuttuu moneen kertaan :p
  10. J

Onko iso palkka?

no on todellakin!
  11. J

Tervehdys!

:wave:
  12. J

Linkitä musaa, ja kerro mielipiteesi edellisestä biisistä

Sheeter - FMLYHM : Pidän tästä biisistä oikein kovasti.. Tietynlaisessa mielentilassa varsinkin.. http://www.youtube.com/watch?v=Icv6DgZ-9O4 Tää on soinu mulla pari päivää päässä taukoamatta..
  13. J

Nyt se sitten alkaa...

Mä kerran kokeilin tota mutta muutaman päivän jälkeen alko olemaan pää koko ajan niin kamalan kipeä että lopetin.. Johtu ehkä siitä että se keitto alko oksettaan mua jo ekan päivän jälkeen ja sit pari päivää olin periaatteessa kokonaan syömättä.. Mutta onnea sinulle, monelle se tosiaan on...
  14. J

Miten tekstin voi tulostaa ns väärinpäin paperille? Auttakaa joku pliis!

tiedosto ja sivun/paperin asetukset ja sieltä laittaa että vaaka.. Jos siis tarkoitit että haluat tekstin vaakatasoon
  15. J

Huonepeliin kamuja ??

minäkin taidan alkaa pelaileen. Onkos kaikki jo päässy läpi tän? :)
  16. J

syötävät kakkukuvat

Kiitoksia valtavasti!!
  17. J

syötävät kakkukuvat

Tietäiskö kukaan että saako netistä jostain tilattua omasta kuvasta tehtyä syötävää kakkukuvaa? Siis sitä sellasta mikä laitetaan kakun päälle "kuorrutteeks".. Mahtavaa taas tämä mun ulosanti :D
  18. J

Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Juupa juu, tänne taas täti putkahti eli nyt kp 6..

Yhteistyössä