Hakutulokset

1. N

Vihertävä ríntamaito part two...

Oon soittanu "joka paikkaan"...Mutta huomenna sitten lääkäriin,ei muuta...
  2. N

Ei kelpaa maito ei.Kaks purkkia on korviketta,ja 90ml omaa maitoo.Mutta miten sitä sitten syöttää kun pullosta ei ymmärrä mitään.Tai sithän se on vaan opittava ymmärtään.Se ei oo ihan ihan vihreetä,semmosta vihertävää.. En käytä lääkkeitä,en polta,en oo syöny mitään erikoisuuksia...Ja eilen...
  3. N

Noniin,yöllä poika suostui syömään tästä oikeesta tissistä josta tuli eilen vihertävää maitoo,ja aamulla kun pumppasin ja katoin,niin se oli ihan normin väristä mun mielestä. Mutta mutta..Nyt taas vihertää,ja nyt molempien tissien maidot maistuu minusta pahalle,(ei sillä ei hyvää ois...
  4. N

vihertävää rintamaitoa????

Poika täyttää Helmikuun eka 5 kk. Raskaana en ole,100% varma tieto. Se ihmetyttää,et vaan toisen rinnan maito on muuttunut.Ja onneksi vaan toisen,että poika saa edes vasemmasta syötyä,tuo vihreä maito ei kelpaa,ja se onkin pahaa!!! Kuumetta mulla ei oo,että en tiedä tulehduksesta. Maito ei...
  5. N

:attn:
  6. N

Onko kellään tietoa taitoa kokemusta moisesta asiasta??? Äsken pumppasin oikeesta tissistä maitoo,kun se oli iiihan täys,ei ollu poika sitä oikeen huolinut.Ja se oli tosiaan semmosta vihertävää :o Vasemmasta tissistä tulee ihan normaalin väristä. Koemaistoin molempien tissien maidot,ja se...
  7. N

Niin täys jo koko raskautta...

Poika syntyi tasan vkolla 42,kun aamulla puhkastiin kalvot.Tuola se tuhisee :heart: :heart: :heart: Ja ei oo ihan ainaka vielä iskeny raskauskuumetta... :x ... :laugh:
  8. N

Alkuraskauden verenvuoto

Moikka. Mä olen tässä jo odotuksen loppupuolella,yliajalla mennään... Mulla oli tässä raskaudessa tosi paljon vuotoja monta viikkoo.Ihan kunnon vuotoo ja välillä tuhrua.Kerran lähin kans ensiapuun kun pönttö hulahti aivan punaseks verestä,ja olin varma että sinne meni...Mutta niin se kaveri...
  9. N

Eikä mitään.Ei vieläkään,ei yhtään mitään.Eilen pistivät ä-polilta kotiin,kun vauva voi hyvin.(entäs äidin vointi...) Voi tuska :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :x :x :x :x :x
  10. N

No ihan just sitä samaa multa kysellään koko ajan..."etkö oo vielä synnyttänyt...mikset jo synnytä..." :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Voi per*se,jos se ois musta kii ni oisin synnyttäny jo kuukausi sitte |O Olo on syvältä,nukutuks ei saa ku pitää ravata kusella ja muutenki...
  11. N

Loppuraskaus + hikoilu??

Tämä vain tämmöistä toiveajattelua,mutta vuntsin tässä että onkos kellään kokemuksia loppuraskaudesta ja hikoilusta?? Mulla on viikkoja nyt 40+5,ja tänään oon hikoillu ku pieni porsas. Että tietysti toivon sen olevan oire alkavasta synnytyksestä,mutta realistina en kuitenkaan sitä oikeasti...
  12. N

Miksi miksi miksi tää ei voi jo syntyä?!?!?! |O
  13. N

Joo-o,tää on taas niin tätä...Pari tuntia täs valvonu kun ei saa nukutuks.Huoh,no jospa se uni kohta tulis takasin... :/
  14. N

Viikkoja nyt 38+6. Että viikko laskettuun. Eka meni 2 vkoo yli ajan,ja 2 päivää käynisteltiin.Uskokaa vaan,tässä käy samoin... :whistle:
  15. N

En oikeen saa tänne ketään.Pojan voin kyllä vielädä mummolle ja papalle oikeestaan aina kun haluan,mutta se on semmosta edestakas ajoo. No mutta,taashan tässä on menty päiviä etiäpäin,eikä enää oo kun kuukausi,ja sit tää varppina syntyy :D Mulla on tää kypsyysaste ollu täys jo hyvin alusta...
  16. N

Raskauteni on myrkkyä minulle!!!

Ja mä tuola valitin omaa oloani :ashamed: Jaksamisia,en osaa muuta sanoa.
  17. N

Pakko avautua. Vaikkakin olen tietenkin niin onnellinen raskaudesta ja tulevasta lapsesta,kyllä tää olotila ottaa jo niin kaaliin että synnyttään voisin lähtee än yy tee nyt. Väsyttää,öisin ei saa nukuttua.Eikä päivällä voi kun toi 3 vuotias ei nuku päikkäreitä,niin ei sitten tosiaan päivällä...
  18. N

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - helmikuussa

Sunnuntaita :wave: Pääsiskös tänne mukaan? Oisin tämmönen tapaus jotta mulla on 1 poika,syntynyt 17/06. Ja nyt odottelisin toista ja viimeista.LA on 18.8. Ja synnärisairaala olisi K-HKS. Hämeenlinnassa asustellaan,minä,ukko,poika ja 2 kissan rontikkaa. Ikää multa löytyy 30 vuotta...
  19. N

**Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 3)**

En oo liiemmin koneella istunu. Pahoinvointi on ollu sen mukasta että kun oon saanu itteni tohon sohvalle täriseen,niin se on ollu jo voitto! Mutta,nyt alkaa helpottaan,huh huh :snotty: Laskettuaika vaihtui,kun se eka oli 8.8 ni nyt se on 18.8. Ja raskausajan diabetes on vissiin taas jo...
  20. N

**Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

Ompas täälä hiljasta... T.Ninnurainen ja Minimini 8+3 :heart:

Yhteistyössä