Hakutulokset

1. L

Voiko 12 vuotias tyttö olla jo hetken lähes 4 vuotiaan pikku

Mä ainakin olin jo kovastikin lastenvahtina useammalle sisarukselle jo 10vuoden ikäisenä. Se tuntui tosi vastuulliselta silloin... kävin 12vuoden iässä jo tuttavaperheilläkin "lastenlikkana". Eikun jätä vaan pieniksi pätkisi alussa, ja sit myöhemmin voi olla kauemmin. Kerro ensin kuitenkin miten...
  2. L

Pukamat kuntoon kotikonstein

Jossain kirjassa luki, että kumihanskan sormet voi täyttää vedellä ja pakastaa sitte sellasia jääpuikkoja joita voi pitää yksitellen pyllynsuulla, niin verisuonet supistuu ja olo helpottuu. Auts.
  3. L

kuinka kauan sektion jälkeen sairaalassa???

Pärjäsittekö yksin kotona vauvan kanssa? Saiko lasta nostella? Vai oliko teillä joku auttelemassa eka päivinä?
  4. L

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

\ Voi räkä! Mulla on kans koskenu häntäluuhun... Oon aatellu että ne olisivat olleet iha vaan liitosten narinaa peipin kasvaessa. :headwall: Oliko sulla jotain muitakin oireita kuin se kipu, esim. tahmakakkaa tms ? :(
  5. L

Hoitoapua lastensuojelutoimenpiteenä?

Ota ihmeessä vastaan kaikki apu mitä tarjotaan! Nykyisin on muodissa ns ennaltaehkäisevä työ, eli apua pyritään antamaan ennenkuin pienet purot kasvaa suuriksi. Älä sitä leimautumista turhaan pelkää.
  6. L

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Tiesittehän te muutkin pitkämatkalaiset, että kela maksaa kilometrikorvausta jos pitää pitemmällä käydä ultrassa. Mulle tulee matkaa semmoset 110 km/reissu ja jotain lupasivat korvata.
  7. L

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

:headwall: Masu kyllä kasvaa, mutta onneks tuo persi ei leviä. Kävin ostamassa toppikset, miesten kokoo xxl! Jospa niillä pärjäis tämän talvea. Paino on noussut ehkä 1,5 kg koko aikana (17 vk). Ne net.anttilasta tilaamani halpis rintsikat + imetysliivit kokoo DD ja E, oli muuten tosi hyvät...
  8. L

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Tiiättäkös, minä se oon nii outolintu että minusta o ihanaa ko on valkovuotoo! Mulla ei nimittäin ollu sitä ainakaa pariin vuoteen ja terkkarit luuli että kuivuus johtuu pillereistä, mutta eipä ilmeisesti johtunutkaan,vaan ulkosynnyttimien hiivasta. :headwall: Enivei, ihanaa kun pöksyt on...
  9. L

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Ai prismassa olis jotain pöksyjä... Ei auta nääs tuo isomman koon ostaminen kun pyllyni on leveä kuin laajakaistatv :heart: mutta ajatuksenahan tuo oli erinomainen. :D Mitä ne teki ennen kun ei ollu nettiä ja näitä hyviä neuvoja...? Terv. Loora
  10. L

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Noista vauvahankinnoista halusin vaan kertoa, että kun tuo Lotto on jo niin vanha ja koettu juttu, ettei siitä irtoa mitään jännitystä, niin olen ryhtynyt hankkimaan noita isoja vauvatarpeita huuto.netin kautta. Mm. tosi hyvän, uudenveroisen Carena-sitterin hinnaksi jäi 20 euroa - ei paha, vai...
  11. L

Huomio äidit v.82 syntyneet!

heippa! täällä myös -82 syntynyt, kahden neidin (-3 ja 04 syntyneet) äippä myöskin pohjanmaalta! Kivaa et meitä "nuoria äitejä" on näinkin paljon.. ja usealla enemmän kuin yksi lapsi! =) mulla on melkein kaikki mamma kaverit noin kolmekymppisiä, eihän siinäkään mitään vikaa ole, kivaa kun on...
  12. L

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Manzuliini, netanttila.comissa oli jotain isojakin liivikokoja... onhan ne vähän seksintappajia, mutta itse arvostan enemmän sopivia liivejä. Tilasin jo parit imetysliivitkin samalla. -Loora 85 DD-E
  13. L

ne äidin pienet omat hetket

yritän nyt uudemman kerran, laitoin viestini vahingos kuumeilijoiden otsakkeen alle ja toivottavasti kukaan perheen lisäyksestä haaeileva ei saanut "traumoja" viestistäni jossa perään kuulutin äitin omia virkistys hetkiä, kun tuntuu et elämä on sellaista hulabaloota... itselläni on ihanat ja...
  14. L

Välilihan puudutus

mua pelottaa ihan järjettömästi just toi välilhan leikkaaminen. jos sitä ei oo tarvinnu leikata ekassa synnytyksessä ni voiko mitenkään antaa ittensä vaipua sellaseen kuvitelmaan, ettei sitä tän toisenkaan kohdalla tarttis leikata? muutenki kaikki mahdolliset repeämiset ja tikkaamiset ja kaikki...
  15. L

Entäs JOENSUUN plussalaiset?

Täällä olis kans yks esikoistaan odottava. Tänään eka ultra Joensuun keskussairaalassa, jännittää! :o Kirjotellakin saa suoraan loora70@hotmail.com
  16. L

Miten koristella tylsä ulkoseinä?

Eilisessä Strömsössä tehtiin upeita viherkartioita pihalle. Tulee uusintana FST:ltä tiistaina joskus puoli ysiltä illalla. Ja nettisivu ohjeineen löytyy ylen alta. Ohje näytti helpolta, tosin en tajua miksi kaikki aina kiinnitetään rautalangalla, joka ei maadu, eli koko hökötys pitää purkaa, kun...
  17. L

Mihin lahjoittaa lastenvaatteita?

Meilläpäin neuvola välittää jonkun verran, etenkin jos tiedossa on avuntarvitsija. Ei nekään varastoon tietenkään ota.
  18. L

Tavataanko,eri kaupungit pinoon-uusia tuttavuuksia

Joensuun eteläpuolelta, tuleva huhtimamma vm 70 olisi vailla uusia kamuja livenä ja messengeriin eripuolilta maailmaa. :) Ekaa odotellaan ja odottavan aika on piiiiiitkä. :wave: loora70@hotmail.com
  19. L

Entäs JOENSUUN plussalaiset?

Täällä olis yks tuleva huhtimamma vailla uusia tuttavuuksia, Joensuun eteläpuolelta!
  20. L

Kun lapsi on nirso ruoan suhteen..

Tyttäreni (kesällä 3v) on aina ollu nirso,ainakin kotona.Isän luona,mummolassa,hoidossa jne kyllä vetelee ja ottaa kuulemma lisääkin.En tee kyllä niin pahaa ruokaa että se siitä voisi olla kiinni. Olen antanu nyt imeskeltäviä vitamiineja,ku kamu sano että ne on ainakin sen pojan ruokahalua...

Yhteistyössä