Hakutulokset

1. another

Mielummin kaunis lihava vai kuin ruma hoikka?

itse ainakin olen ruma ja hoikka (enkä haluaisi olla lihava) :D joten kai sen valitsisin. omaan pärstään kun ei voi kovinkaan paljon vaikuttaa jos ei ole kroisos pennonen mutta niillä korteilla mentävä mitkä sai! ;)
  2. another

Clomittaret 2015

nuttunen onnittelut naimisiinmenosta :) oliko isot kemut? lie täällä enää samoja tuttavia mitä 2011-2013 mutta täällä sitä taas ollaan.. hitusen haaveilemassa toisesta lapsesta. torstaina sain letrozol lääkereseptin kouraan mutta vielä mietityttää vähän että antaisko vauvakuumeen pikkasen...
  3. another

nt-ultra ja sukupuoli

yleensä kyllä vasta rakenneultrassa eli noin viikolla 20 näkyy sukupuoli jos silloinkaan... enemmän itse luottaisin siihen fiilikseen et onko tyttö vai poikaolo, tosin ei siihenkään ole luottamista ;)
  4. another

Criminal Minds, uudet jaksot nelosella

äh, mä unohdin.
  5. another

Ristiäiset ja häät

me mentiin naimisiin aikanaan maistraatissa jo kesällä (tutut ja suku tiesi kk myöhemmin), avioliiton kirkollinen siunaus kuitenkin järjestettiin esikoisen ristiäisten yhteydessä seuraavana tammikuuna. emme tehneet erillistä kutsua häistämme ja saimme silti yhden suvulta olevan onnittelukortin...
  6. another

Äidit ja isät, miettikää mistä otatte vauvavakuutuksen!

tää on vanha palsta mutta pakko kommentoida että kyllä vauvavakuutuksen ottaminen tosiaan kannattaa ylipäänsä :) meillä miehellä astmaa ja allergioita, minulla atooppinen iho, nyt pojalla allergiaan viittaavia oireiluja, jännä nähdä seuraava päätös mitä vakuutusyhtiö (lähitapiola) korvaa kun...
  7. another

Turvaistuin selkämenosuuntaan ja ilman isofix - mahdoton yhtälö löytää sopiva?!

Hei! Onko kukaan löytänyt selkämenosuuntaan (tai käännettävää jossa aluksi selkä menosuuntaan kunnes lapsi kasvaa ja käännetään toisin päin) olevaa 9+kg turvaistuinta joka ei vaatisi isofix-kiinnitystä? aivan kamala tuo viidakko kun yritin mummola-käyttöön löytää istuinta ilman isofixiä...
  8. another

PCO ja plussa, haamu vai mikä? Pikaista apua kaivataan

onnea :kiss: ei pcon pitäisi raskaustestien tuloksiin vaikuttaa! toki jos haalea viiva olisi ollut keskellä kiertoa eli merkkinä ovulaatiosta niin olisi voinut olla väärä tulos. jos digi kuitenkin näyttää 1-2 niin en siihen vaihtoehtoon uskoisi ;)

Yhteistyössä