Hakutulokset

1. Palaas

Jestas, löysin 300€

Todella jestas! Joskus olen kympin kassin uumenista löytänyt, mutta mitään yllätyskätköjä en ole kohdannut. En omia enkä muiden.
  2. Palaas

Omituisia tv-ohjelmia

Telkkarista on kautta-aikain tullut rakentavaa ja opettavaista ohjelmaa. Jatkoa vaan!
  3. Palaas

Stay up -sukat vastaan sukkahousut

Kyllä kun fiilis on semmoinen, että mieli tekee jotain erikoista ja ei haittaa, vaikka vähän pitsiä vilkkuu. Silloin vedän stayupit jalkoihin.
  4. Palaas

Linnaa hyökkääjille

Elämän ikäinen pahoinvointi ja yhdyskuntapalvelua koirankakkoja kerätessä.
  5. Palaas

Ihanaa oleskelua

Ihan yksin ja voi olla miten haluaa. Pompottelen tässä melkein vaatteita ja saattaa olla, että koko päivän. Aurinko paistoi juuri ikkunasta sisään, mutta hetken kuluttua ei sitten enää. Joululauluja tulee radiosta ja syön piparia. En nyt kaipaa ketään.
  6. Palaas

Elisabeth Rehn: "Opetelkaa ruotsia, juntit!"

Tähän lisäisin vielä Hurmeen sanoin."Maailmankuva avautuu kummasti."
  7. Palaas

En uskalla ottaa suihin

No voihan nenä! Kai nyt esileikkien ja muun suukottelun aikana huulet vaeltelee pitkin vartaloa. Kai olet tarttunut poikaystäväsi kaluun edes kädellä. Sen kun teet, niin siitä etenet vaan ja nuolaset terskaa ja avaat huulesi ja suun. Siitä otat kalun kielellesi ja suuhun. Ei se ainakaan pahalle...
  8. Palaas

Ei pikkuhousuja, rangaistus tuli

Moi. Olen Ella ja lähentelen kolmekymmenvuotispäivääni. Pieni tarinani on ajalta jolloin olin nuori, hieman päälle kaksikymppinen. Eräänä alkukesän lauantaina soitti minulle Anja ja pyysi minua tulemaan syntymäpäivilleen. Näinä muutamina lukion jälkeisinä vuosina olemme säännöllisesti...
  9. Palaas

Viikonloppu, - ja siitä osanen

Olimme pitkään olleet erossa ja kova kaipuu ahdisti jo mieltä. Lopuksi olimme päässeet sopimukseen siitä, että tulisit luokseni tulevana viikonloppuna. Olin tuntenut itseni jo viikkoja aivan sekopäiseksi halusta ja himosta. Aloin jo kyllästymään jokapäiväiseen masturbointiin ja fantasiointiin...

Yhteistyössä