Hakutulokset

1. H

Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

Ruska Tosi kivat vaunut! Kyllähän noissa paranee lastaan tuuudittaa. :)) Mikähän siinä on, kun kiinnitän huomiota aina sivusekkoihin; mutta siis Tunteet ja Tuoksut jeij, mahtista saippuaa siulla taustalla !! :)) (Tykkääkö joku muukin hullusta saippuasta? :D) Ja söpöjä masuja :heart: Ei...
  2. H

MM11 Näin "toivokaamme" ;) hassu juttu muuten nuo unet.. Miekin olen nähnyt unia, joissa kaikissa (3 unta lapsesta) vauva on ollut ikäänkuin keskonen, sillä unessa on ollut luonnottoman pieni (toivottavasti ei ole mitään ennettä tässä!) ja me vanhempina ei olla oltu "valmistautuneita" (unessa...
  3. H

Viola30 Oon sulatellut tyttötietoa, vieläkään en tunne olevani sujut asian kanssa. Saanko udella, että toivoitko poikaa enemmän vai...? Anteeks, jos oot täällä tuosta aikaisemmin puhunu, mutta on tainut siinä tapauksessa mennä ohi miun silmien. : / Ja kyllä sie tulet tuntemaan ne liikkeet...
  4. H

Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Kovasti viikot vaan kasvaa.. :D *puolivälietappia odotellen* Aijaa.com - RV17+1 - 8797047.jpg Ja vielä edestäpäin.. Aijaa.com - RV17+1 - 8797049.jpg
  5. H

Huomenta! Miulla ei ainakaan vielä ens viikolla ole rakenneultraa, vaan se on sit vasta 27. päivä. Mut meen nyt seuraavaks kahdeks viikkoa töihin, niin luultavasti aika hujahtaa niin, et sitpä onkin jo rakenneuä! :) Masukuvaaa, tässäpä näin kasvaa meiän pikkunen. Sivusta..: Aijaa.com -...
  6. H

Kinalle haluunkin heti sanoa paljon voimia jaksamiseen lähimmäisen rinnalla! :hug: Ite en oo ikinä kokenu moista, joten en osaa yhtään kuvitella, miten pahalta tuo tuntuu. :'( Hyvä on välillä jakaa asioita tuiki tuntemattomilla -kuten täällä-, sekin saattaa hippusen helpottaa tai sitten ei...
  7. H

Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

Hih, tuossa sain tehtyä tuon! Tosin en tajua, miks noita iconeita on neljä ? :D Whatever. :D Hei vain pitkästä aikaa! :wave: Oon käyny lukemassa, mutta jaksamiselta en oo sitten mitään kirjotellu. Oon ollu mielestäni ihan supernoheva viimeisen viikon ajan (ainakin). Toivottavasti tää jatkuu...
  8. H

Tyttö- vai poikamasu- kuvaketju :)

jjuuli pojan kannalla oon miekiin! :)
  9. H

Psst! ilutiak, kivannäköset pökät siulla.. =)
  10. H

vaniljarinkeli Saanko udella, mistä sie hommaat mammaulkoiluvaatteita (talvelle)? Vai ostatko vaan ns reilumpia kokoja urkkiksista? :confused: Hmm, tietääkseni tuo vatsan kasvu on melkolailla yhteydessä siihen, onko kohtu eteen- vai taaksepäin kallistunut, eikä niinkään kuin pieni/iso vatsa...
  11. H

Huomenta! Meidän neuvola/uä aikataulu näyttäis seuraavalta: I Neuvola rv8+3 I Uä rv12+5 II Neuvola 15+2 II Uä rv20+5 (Hammaslääkäri rv20+5, itse varasin) III Neuvola rv21+5, jollon luultavasti olis myös se sokerirasitus (suvusta johtuu miullakin) Tuosta pidemmälle ei olekaan...
  12. H

Mahtis myyjä, ainakaan ei kaunistele mitään vaan kertoo rohkeasti rehellisen mielipiteensä! :laugh: :flower: tän linkittäjälle! :D Ps. Juu kiitoksia kaikille vitamiini-kysymykseeni vastanneille! :flower: :D Olin onneks ottanu ne veden kanssa, kun jotenkin inhotti ajatus puremisesta. Mutta...
  13. H

Pikkakysymys tähän väliin, että pitäiskö pureskella vai niellä kokonaisena veden kanssa Multitabsin Raskaus ja Imetys -vitamiinit? Missään ei lue. :D Ja yleensä jos ne on pureskeltavia, ne tuoksus hyvälle.. noi ei oikein millekään edes tuoksu. :p Noloa taas. :ashamed:
  14. H

kn071 Haha, osaa ne miehetkin tuon homman. =) :heart: Mut pitää nyt ens kerralla yrittää, et ei sit tarviis miettiä sitä sekuntiakaan, kun mies puhuu meistä kolmesta tai kun myös kissoista niin viidestä. :D Sanoin muuten eilen pikkutoverille (voisin vaihtaa tuon Alienin pikkutoveriks)...
  15. H

ylibimbo tuttu :laugh: haha, huippu! :D Mie oon yrittäny väistää tuota synnytysajatusta vielä toistaseks ainakin, aika hyvin onnistuneena. Ehkä joulun jälkeen sit jos rupeis pohtimaan, mitä sitä synnytykseltä toivois (vaikka kyllähän tuolla neuvolassa jo vähän avattiin tuota aihetta ja vois jo...
  16. H

Hiiop! Tässä meiän kasvava toverimme :heart: Aijaa.com - RV15+5 - 8736373.jpg
  17. H

vaniljarinkeli olitpas virkistävää luettavaa eli ei liioin tarvii anteeks pyydellä pitkää postaustasi hehe. ;)
  18. H

Huomenta vain leidit! Aamu alkoi aamuteellä ja masukuvan otannilla! :) Eilen kuunneltiin dopplerilla pikkutoverin ääniä ja siellä se vain puskutti ja uiskenteli. :) :heart: Voivoi, aina välistä iskee niin epätodellinen olo.., kyllä siellä oikeasti on se miun ja mieheni sateenkaareen pää...
  19. H

Katikaish paljon onnea ja halauksia huippu-uutisista! :flower: Ihana juttu! :cool: H.o.p.e. kyselit liikunnasta ja miehen neuvolakäynneistä. Mies on käyny jokaisella (siis niillä huimalla kahdella+ultra) kerralla mukana ja ilmeisesti tulee käymään jatkossakin. :) Saa aina työtkin sovittua...
  20. H

Hei! juupe voimia teille! Ajatukset puolellasi! :flower: :hug: Ja kauniita masuja! :D Ehkäpä laitan itekin tänne seuraavan masukuvan -oon nimittäin aikaisemmin lisänny masukuvia tuonne Masukuvia alkupuoliskolta-topicciin, mut miksei nyt sit tännekin. :) Käytiin tänään neuvolassa! Ja...

Yhteistyössä