Hakutulokset

1. I

*Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

moikka vaan! ei oo tullu kirjoteltuu aikoihin taas.. ette varmaa mua muistakkaan :D mut pakko kommetoida, että mullakin oikeen stressi pukkaa päälle, ku lukee noita listoja, että mitä kaikkee pitä tehä/hankkia ennen vauvaa =) itsellä kyllä vähän samaa vikaa ton hamstraamisen kanssa ollu...
  2. I

~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

äh meni ihan ketuillee toi mustaaminen
  3. I

~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

En ookkaan pitkään aikaan kirjotellu tänne, mut sivusta oon seurannu teiän juttuja. Ekaks tsempit kaikille, joilla on raskasta :hug: ja [b]hs : ikävää, et sun ukkos ajattelee tollai, mut luulis, et sit ku vauva syntyy niin olis toinen ääni kellossa. sit ku oikeesti näkee sen oman pikkusen...
  4. I

**KESÄMASSUT 2009 marraskuussa**(kesäkuussa puhkeaa!)

moikka taas.. voi että mikä pomo sankofalla.. onko sillä itsellään lapsia? minäkään en oo päässy töihin taas pariin päivään, kun väsymys on niin ylivoimainen. luulin jo pahoinvoinnin menneen ohi, mutta tänää on oksu lentäny vähän välii.. indiska ja masuasukki rv 10+1
  5. I

**KESÄMASSUT 2009 marraskuussa**(kesäkuussa puhkeaa!)

vieläkö pääsee mukaan :wave: la on 25.6 että saa nähdä meneekö heinäkuun puolelle. viikkoja on nyt tasan 10 :)
  6. I

rintatulehduksesta, jos ei imetä tai ole raskaana

moi! oisko kellään kokemusta, että ois tullu rintatulehdus, vaik ei imetä tai oo raskaana. itse lopetin imetyksen 8kk sitten.. nyt toinen rintani on kipuillut jonkinaikaa. ei punoita mutta aristaa ja on turvonnu. tänään nousi kuume ihan yhtäkkiä.. tuli vaa mielee että voisko olla...
  7. I

Me pääsimme lehden!

ai miks teitä haastateltiin?
  8. I

Pistäisinkö välit poikki kokonaan kaverin kanssa?

missäköhän asut.. ihan ku puhisit yhestä mun tuntemasta tyypistä B) ja pitää muuten viel kysyy, et onko tää nainen suomalainen.. ku mullaki on eri kulttuureista kavereita ja joillekkin se ystävyys tarkottaa sitä, et sit pitää olla ku paita ja peppu
  9. I

eeemppuuu

\ tää mun oikee nikki saa laittaa myös yytä :hug:
  10. I

menkat myöhäs..

kyl se jo näyttää plussaa, jos on näyttääkseen ;)
  11. I

minkälaisia synnytyskokemuksia??

\ mulla ihan sama juttu, ton painoarvion kanssa.. et tosi pieni oli rv37, mut otti kyl sitte loppu kirin ja on vatta sen näkönenki :ashamed: viikolla 40+5 synty ja paino n.3,5kg että älähän hätäile, kyllä se vauva kerkee kasvaa viel vaik kuin! ja jotkut vauvat on muutenvaan tosi pienii :hug:
  12. I

moikka mä 34v

nii en tarkottanu ap:tä
  13. I

moikka mä 34v

tääl ainaki yks nuori äiti-ihminen. Kumma ettei tää palsta vedä porukkaa.. ainakaa alle 20v. Ja ootteko huomannu et jos tänne sattuu eksymää joku äiti joka pikkusen yli 20, niin kauhee kiire siinä sanomaan, että "en oikeasti ees kuulu tälle palstalle jne.. ihan kun olisi jotenkin noloa olla...
  14. I

anopit

\ \|O \|O \|O \|O \|O ärsyttävää!!!!!!!!!! mun anoppi (kokelas) sanoo kokoajan et älä anna sen lapsen olla liikaa sylissä, ettei totu :headwall: ja sairaalassa tokas, että hyvä etteivät päästä sua vielä kotiin :headwall:

Yhteistyössä