Hakutulokset

1. KiljusenHerrasväki

Näkijä paikalla

:wave:
  2. KiljusenHerrasväki

onko kukaan tilannu kenkiä täältä:

En ole tilannu,mut kai pakko tilata noi oli niin IHANIA!! |O
  3. KiljusenHerrasväki

Näkijä paikalla

:o Oho! Miksi jään lasten kanssa yksin?
  4. KiljusenHerrasväki

Näkijä paikalla

Mites meidän perheen käy?
  5. KiljusenHerrasväki

Mitä tekisitte,jos löytäsitte miehen kännykästä viestejä vieraalta naiselta?

No ystävälleni kävi juuri näin jokin aika sitten. Se oli epäily et miehellään on joku (ei ollu ensimmäinen kerta ja ns. merkit oli samat aikaisemminkin)ja ratsasi luurin ja selvis et sillä oli joku hoito menossa ja eihän siinä sit auttanu muu kun kysyä et onko sulla toinen ja totta kai mies...
  6. KiljusenHerrasväki

hiusten pidennyksistä

http://www.hairtrade.com/ Tilaa tuolta hiukset
  7. KiljusenHerrasväki

Päivähoidosta...

Niinpä onneks en,olis nimittäin moni asia paremmin ;)
  8. KiljusenHerrasväki

Päivähoidosta...

Mie olen ilkeä ja sanon tämän.. Subjektiivinen päivähoito-oikeus olis poistettava!
  9. KiljusenHerrasväki

Siivosin tyttöjen vaatekaapit ja kauhea mikä määrä vaatetta sieltä jäi

Mie tein saman homman ja voi luoja kaks jätesäkkiä vaatetta :o
  10. KiljusenHerrasväki

Apua..mä en kestä enään mies jätti just puhelimessa ja on uuden muijan luona :(

Jaksamisia! Tämä on kun suoraan mun ystävän elämästä n.5-vuotta sitten.
  11. KiljusenHerrasväki

Huvittava naapurin pukki istuu katolla!!

Tulee tiukka joulu, kummilapsille ostetaan lahjat.Omat saa paketit mummoilta ja ukeilta. Ruokaa ostetaan sen verran kun saadaan.
  12. KiljusenHerrasväki

MItä ajattelet lapsesta, joka pukeutuu päivästä toiseen samoihin vaatteisiin?

Näin lasten kanssa työskentelevänä sanon, että olisi ihan kiva jos niitä vaatteita pestäisiin ja muutenkin vanhemmat opettaisivat hygieniaa jo pienestä pitäen. Ei ole kiva sylitellä yms. jos omat vaatteetkin on sen jälkeen pesukunnossa ja mukavampi ois silittää tukkaa jos ei olis rasvainen.
  13. KiljusenHerrasväki

Mistä avioerohakumuksia saa?

Jos saa niin mistä???
  14. KiljusenHerrasväki

Shhh...

Sama täällä :wave:
  15. KiljusenHerrasväki

Mistä avioerohakumuksia saa?

Siinäpä se kyssäri sit tuli.
  16. KiljusenHerrasväki

tosta 4v nukutusrutiiniketjusta: MIKSI ETTE LUE LAPSILLENNE???

Meillä on sellanen menetelmä, kun meillä tuo mies omaa hyvän mielikuvituksen kertoo iltaisin satuja omasta päästä siten, että lapset heittää ns."otsikon"ja siitä kertoo.Hauskaa heillä tuntuu olevan.Itse kyllä olen vauvasta asti opettanu noi iltasadut ja ei meillä muksut asetu jos isä ei...
  17. KiljusenHerrasväki

kokemuksia sairaalan unikoulusta

Ota selvää miten teidän sairaalassa toimii tämä unikoulu? Nimittäin niin paljon on eroja eri paikkakunnilla miten se homma tehdään.Joissain pitää jopa vanhempien olla mukana ja toimia vain ohjeiden mukaan, ei joka paikassa vaan huudateta nyyttejä. Kannattaa myös kysyä et voisko kotiin tulla...
  18. KiljusenHerrasväki

laulu joka saa sinulle itkun?

Se biisi missä lauletaan jotenkin näin ..sä oot mun pieni rakas ystäväin kansas juosta mä sain lailla tuulen.. Se kertoo koirasta ja sen pois menosta :'(
  19. KiljusenHerrasväki

BB:stä

:laugh: :laugh: No mie mietinkin et miltä se oikein näyttää!

Yhteistyössä