Hakutulokset

1. Pötkylää odotellen

40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Ei saatu pitää tätä pientä. Lähden pois palstalta. Ehkä syksyllä tehdään samalla kaksivaiheisella hoidolla viimeinen yritys, ehkä palailen kertomaan silloin lopputuloksen
  2. Pötkylää odotellen

Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

Ei saatu pitää tätä pientä. Lähden pois palstalta. Ehkä syksyllä tehdään samalla kaksivaiheisella hoidolla viimeinen yritys, ehkä palailen kertomaan silloin lopputuloksen
  3. Pötkylää odotellen

Hiskias kiitos. Teille kyllä niin toivon suurta ihmettä. Ison iso halaus. Äiti74 joo, yritetään nyt vetää kaikki muutkin plussatuuliin ja saattaahan täältä jotkut muutkin kuulua meidän kans sinne 40+ odottajiin, kunhan nyt pysytään siellä molemmat kanssa
  4. Pötkylää odotellen

Äiti74 Kiitos :LOL: ei tarvii testailla kokoajan, mutta mulla kun testi näytti niin aikaisin plussaa, niin haluan testailla uudelleen kunhan on ne ns.viralliset testipäivät. Sunnuntaina on rv 4+0. Ja mulla verikoe vasta 23.6. Oireista vielä sen verran, että jotenkin täyden oloinen on maha mulla...
  5. Pötkylää odotellen

Heippa kaikille, Äiti 74 ihana kun säki oot täällä. Minä joka rakastan kahvia, en voi juoda sitä nyt yhtään, kuvottaa pieni määräkin. Oon siirtynyt teehen, jota en normaalisti ikinä ole tykännyt juoda, en aiemmissa raskauksissakaan...kummallista....kaakao myös hyvää ja mehuja menee enemmän...
  6. Pötkylää odotellen

Äiti seiskanelonen :) Ihanaa, onnea. Mahtava juttu, toivottavasti saadaan molemmat nauttia raskaana olosta vielä pitkään ja saadaan molemmat vauvat kainaloon Helmikuussa :love: (.) Sanat meinaa loppua, 5 ivf ja ensimmäinen siirto koko hoitohistoriassa tämä 1 pas ja mun sisällä kasvaa pieni ihme...
  7. Pötkylää odotellen

:) Wawwi tervetuloa Hiskias kiva kuulla susta (.) jännä ja ikimuistoinen päivä takana. Meillä oli alkionsiirto. Nyt on sitten pieni matkalainen kyydissä, täytyy toivoa, että kunnon tarrasukilla varustettuna.:love: Siirto sujui hyvin. Limakalvo oli kuulemma tosi hyvä. Pikkanen oli menettänyt...
  8. Pötkylää odotellen

Kesäheinä pahoittelut negasta. Tsemppiä kesään :hug: Karvanautti tervetuloa. :flower: Tässä ketjussa on aiemmin ollut paljon keskustelua dheasta ja ravintolisistä. Sun kannattaa varmaan selailla taaksepäin ja lukea. :) On keskusteltu myös erilaisista hoidoista ja niiden tehokkuudesta. Meillä...
  9. Pötkylää odotellen

Hiskias ...kaikki sanat on jotakin niin kuluneita ja turhia mitä mietin sulle sanottavaksi. Olen niin pahoillani. Toivon elämääsi kaikkea hyvää ja uusia unelmia ja niiden toteutumista. :heart: Kesäheinä tsemppiä siirtoon :) Risukasa olen pahoillani kun ei onnistunut tälläkään kertaa. Tosi...
  10. Pötkylää odotellen

Kesäheinä miten meni lääkärikäynti? Hiskias miten jakselet? Toivottavasti sulla kaikki hyvin, eikä sun hiljaiselo tiedä huonoa...olet ajatuksissa :heart: Äiti seiskanelonen mitä sulle kuuluu? (.) olikin loppujen lopuksi onni, että siirto kesäkuussa. Mulla ollut niin pahat krooniset kivut ja...
  11. Pötkylää odotellen

En päässytkään aloittamaan lääkkeitä, kun menkat sitten antaa odottaa itseään. Juttelin tänään lääkärin kanssa ja siirto tehdään kesäkuussa, kun me lähdetään parin viikon päästä reissuun.Aloitan primolutit toukokuun 17 pv ja syön niitä 26.5 asti. Viilataan vähän menkkoja niin oma lääkäri sieltä...
  12. Pötkylää odotellen

Äiti seiskanelonen niinpä, kyllä sitä todellakin toivoo, että vihdoin, vihdoin tästä saadaan Pötkylä kotiin asti. Hiskias missä vaiheessa sä meet vikan pas: in suhteen? (.) Jälkitarkastus oli tänään ja kaikki on hyvin. :saint: Limakalvo oli aika kypsä, joten terolut: in ei tarviikaan...
  13. Pötkylää odotellen

:heart: Alkio nelisoluinen ja nyt pakkasessa odottelee siirtoa. :saint: Ihan mieletön fiilis. 5 ivf ja ensimmäinen kerta kun siirrettävää. Perjantaina jälkitarkastus ja suunnitellaan milloin siirto on :heart:
  14. Pötkylää odotellen

Äiti seiskanelonen kurja kuulla, ettei teillä vielä luomuilu tuottanut tulosta. Tsemppiä tulevaan. :heart: (.) Punktio sujui toimenpiteenä hyvin. Pikkasen oon edelleen kipeä ja turvoksissa, mutta kyllä se tästä. Yksi munasolu saatiin. Se hedelmöittyi ja huomenna lääkäri soittaa...
  15. Pötkylää odotellen

Hiskias en löydä sanoja, todella pahoillani olen. Voimia. Kunpa viimeinen Pas olisi ihme.:hug: Pretty pirate onnea raskaudesta :flower: (.) tänään vikat clomit ja menopur ennen punktiota, Buranaa tästä päivästä sunnuntaihin. Antibiootit menee.Huomenna irrotuspiikki. Henkisesti aika finaalissa...
  16. Pötkylää odotellen

Hiskias Mä täällä peukuttelen että sun pumppu oireilee raskauden takia :heart: (.) tänään oli uä. Lääkäri joutui pohtimaan pitkään kumman päivän määrää Punktioon, päätyi maanantaihin. Sanoi, että noiden lääkkeiden mitä ollut käytössä pitäisi estää ennenaikainen solutuho. Mulla kun ollut sitä...
  17. Pötkylää odotellen

Äiti seiskanelonen :heart: toivottavasti teillä luomuilu toimisi...tsemppiä... Sofi amh arvo vaikuttaa paljonkin hoidon suunnitteluun. Aiemmin sanottiin että lyhyt kaava tai flare up kaava olisi pitkää kaavaa parempi, nyt on tullut uutena toi double stimulation, joka poor respondereille...
  18. Pötkylää odotellen

Tästä se lähtee käyntiin, 5.ivf hoito :) kysta oli hävinnyt kokonaan ja kaikki näytti hyvältä. 5 mm follikkeleita oli 3 kpl ja pienempiä pari. Kiirastorstaina, siis huomenna on kp 3 jolloin aloitan clomifenin ja femarin. Femar käytössä kp 3-6. Clomifen pidempään. Kp 5 alkaa menopur, joka toinen...
  19. Pötkylää odotellen

Hiskias kiitos :heart: onpa ihana kuulla susta pitkästä aikaa. Mahtava juttu, että nyt pääsit siirtoon. Sydämestäni toivon, että tämä pieni tarraa tiukasti kiinni :heart: Risukasa vielä niistä sivuvaikutuksista, mullakin siis oli sydämen tykytyksiä ja painontunnetta rinnassa viime keväänä (...
  20. Pötkylää odotellen

Hiskias minne oot hävinnyt ? Äiti seiskanelonen oikein arvasit. Eli menkat oli tosi reilusti myöhässä, syynä mahdollisesti kysta. Söin primolutia, jolla menkat saatiin alkamaan. Huomenna ultra ja selviää voidaanko hoito aloittaa...siinä on tämän kevään mahdollisuus, paljon siis pelissä...

Yhteistyössä