Hakutulokset

1. S

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä en kyllä valitettavasti nää tossa mitään :( Mutta toivottavasti on haamu ja esim huomenna jo ois selkeempi.
  2. S

Meinasinkin laittaa, että melkein samoissa mennään! Koko viikko on kyllä mennyt niin hitaasti ettei mitään järkeä, ja mielessä ei pyöri mikään muu :unsure: Käy säki hakemassa prismasta pc:n testejä ja tihrustetaan yhdessä huomenna haamut ;) @Jasuuu kiitos tsempeistä, fiilikset heittelee kyllä...
  3. S

Noniin milläs nyt mahtaa malttaa odottaa huomiseen :LOL: Dpo8 asti mul nippaili alavatsalla useasti ja tuli jo tunne että nyt on tärpänny, mutta taas ei oo pariin päivään ollu mitään tuntemuksia, niin oon alkanu jo henkisesti valmistautumaan negaan :cry:
  4. S

Hmm, okeii. Mulla on myös kaapissa noita pregchekin testejä, ehkä täytyy huomenna siis testata sillä :rolleyes:
  5. S

Kiitos! Vähän piristi mieltä kun aamulla testattu täydellinen nega apteekin ultra herkällä dpo 10. Muutama päivä siis vielä toivoa jäljellä :) Ja valtavat onnittelut! :love:
  6. S

Aamulla testattu haamu/viivanpaikka. Mitä se kertoo? Ovitrelle ei ole vielä poistunut kehosta tai sitten siellä olisi pieni mahdollisuus raskauteen.. Eli loppupeleissä en ole yhtään viisaampi, pitikin taas testata :poop: Dpo 8
  7. S

Näin mä vähän pelkäsinkin, että ens viikolla voi vasta ruveta tikkuja kunnolla vasta tihrustamaan :cry: Mulla on vielä nyt tässä sellanen pähkäily, että sunnuntaiksi olisi aika varattuna microbladig kulmiin. Laittaja tietää tilanteeni ja sanoi ettei olisi ongelmaa, kun kerta vielä ei raskaana...
  8. S

Hei! Olen uusi tällä palstalla, mutta pakko päästä jonnekkin syöksemään ajatukset tässä piinaillessa.. Eli minä 25v ja mies 29v, yritystä takana vuosi, jonka jälkeen hakeuduttu hoitoihin syksyllä, eli noin 1,5v yhteensä. Syyksi lapsettomuuteen epäilen e-pillereiden sekoittamaa hormoonitoimintaa...

Yhteistyössä