Hakutulokset

1. U

Kesäkuun kullanmurut 2016 toukokuussa

Minä olen siis 23 v. ja mies 25 v. ja esikoinen ois tulossa. Yhtä matkaa ollaan miehen kaa kuljettu kohta 9 vuotta! Asustellaan pääkaupunkiseudulla. Molemmat opiskellaan, itselläni ois ollu koulua enää puoli vuotta jäljellä eli hieman valmistuminen myöhästyy, mut opiskella ja töitä kerkii tehdä...
  2. U

Kesäkuun kullanmurut 2016 maalis-huhtikuussa

Tosiaan neuvolan jälkeen supistuksia alko tulee ja sen jälkeen niitä on tullut nyt sit päivittäin. Levossa ne onneks loppuu. Mut nyt bussimatkat on alkanu olee tosi tukalia ku se tärinä saa aikaan välillä jopa kivuliaita supistuksia.:unsure: Reilun viikon päästä on onneks neuvolalääkärille aika...
  3. U

Tosiaan minä kävin eilen kans neuvolassa ja kaikki hyvin. Sf on 29, ja tuntemukset osui oikeaan ja Pikkunen oli kääntyny raivotarjontaan! Terveydenhoitaja tutkaili ja varmisteli Pikkusen asentoa eilen hyvän tovin ja luulen, että siitähän tää maha sit ärty ja eilen alko pitkästä aikaa supistelee...
  4. U

Mulla on koko tää raskausaika menny silleen että neuvolat on 5-6 viikon välein ja se on ollut mulle oikein passeli, koska raskaus on menny hyvin eikä erityisiä huolia oo tullu vastaan. :) ei tää Pikkusen asento mitenkään oo haitannu hengitystä ja tänään jopa oon saanu potkuja tonne ylemmäks...
  5. U

Pitkästä aikaa täällä. Oli harjoittelua ja koulua muutenkin paljon, joten ei vaan saanu aikaseks kirjotella. Mutta eipä kummempia tännekää, kaikki on hyvin, ei oo ollu mitään ongelmia. Harjotussupistukset alko melkeinpä heti kun rv 30 ylitettiin. Neuvolakäyntikin vasta tiistaina, edellinen oli...
  6. U

Minäkin eilen huomasin pakkauksen, aivan ihania värejä! Tykkään itse sinisestä todella paljon! Mutta, mielestäni todella poikamainen viime vuoden pakkauksen väreihin verrattuna, joten laitoin eilen jo hakemuksen ja toivon, että saatais tytölle vanha pakkaus! Ja jos sattuis tulemaan tuo uusi...
  7. U

Minäkin olen kovasti katsellut Manducaa käytettynä, mutta en oo vielä ainakaan uskaltautunut ostamaan. Mietityttää se, että tulisko sitä käytettyä tarpeeksi ja sitten jos Pikkunen ei tykkääkään olla siinä, mutta nämä selviää vain kokeilemalla! Tällä hetkellä kyllä arvelen, että hankin sen kyllä...
  8. U

Itse oon pikkuhiljaa tehnyt hankintoja, aika hyvin saadaan onneks käytettynä lähipiiristä tavaraa mm. vaunut,turvakaukalo ja muuta pientä. Vaikka oishan se ollu kiva ostaa ensimmäiselle kaikki uutena! Ajattelin, että pinnasänky oltais ostettu uutena, mutta jostakin kumman syystä aioin senkin...
  9. U

Kesäkuun kullanmurut 2016 tammi-helmikuussa

Moikka! Olen lukenut ahkerasti ketjua alusta asti, ja nyt monen kuukauden jälkeen ajattelin kirjoitella! Elikkäs olen 23 v, esikoista odottelen, la 13.6 ja HUS olis paikka. Kaveriporukassa samassa tilanteessa olevia ei ole, ja miehelle en koko aika viitsisi höpötellä kaiken maailman...

Yhteistyössä