Hakutulokset

1. Nipsu

viikoilla 35-37 syntyneet

Meidän tyttö syntyi tasan 37 viikolla. Painoa oli 3210 ja pituutta 51cm. Keltasuuden takia jouduttiin olemaan viikko sairaalassa muuten ok.
  2. Nipsu

kokemuksia lääkkeestä nimeltä..

Ja tuo opamox on oxepamin rinnakkaisvalmiste eli halvempi ja eri valmistajalta. Vaikuttava aine on sama, oxaatsepam tjs.
  3. Nipsu

kokemuksia lääkkeestä nimeltä..

Oxepamin ja diapamin ero on siinä, että diapam on pitkä kestoisempi ja on elimistössä pidempään. Sen vaikutus on lähes sama koko ajan, siis sen mitä se on elimistössä ja verenkierrossa. Oxepam on lyhyt kestoisempi ja sen vaikutus tulee "jyrkempää", siksi sitä käyettään paniikkikohtauksiin sekä...
  4. Nipsu

lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

Kivoja nimiä. Edellisen kirjoittajan nimet oli kiva, hyvä kokonaisuus. Itse en Vaanessasta tykää. Elisa on kiva, siskoni toinen nimi myös. =) Meillä on Frida Elviira 4v ja Alvar Vihtori 2v sekä pieni poika, jolla ei ole vielä nimeä. Kutsutaan "Niiloksi". =) :heart: :heart: :heart: Elviira...
  5. Nipsu

Nimi apuja pojalle

Ehdotelkaa pojalle etunimiä. Vanha, ei niin tavallinen, saa olla myös ruotsailainen... Perheessämme on Frida Elviira ja Alvar Vihtori Suur kiitokset! =)
  6. Nipsu

patti päässä-imusolmuke?

Heips! Meidän vaavilla on ollut pikkupatteja päässä (3kpl) korvantakana, siinä missä kallonluut alkavat, mielestäni syntymästä lähtien. Suurin on ehkä herneen kokoinen ja muut pienempiä. Kysäisin kerran lääkäriltä näistä pateista ja hän laittoi vaaville lähetteen ortopedille. Ne ultrattiin ja...
  7. Nipsu

1 vee ja televisio

Pääsääntöisesti lapsen läsnäollessa telkkari on kiinni. 15-30min annan katsoa per päivä jotain lastenohjelmaa jos lapsi itse haluaa. On katsonut Myyrää, puuha-peteä, Tomi Traktoria, pikku väkeä ja joitain pienimmille tarkoitettuja juttuja pikku-kakkosesta ja titi nalle on super suosittu juttu...
  8. Nipsu

Huomenta! Laitetaanko lasten huoneista kuvia?!

\ mikä tuo dinosaurus on mikä on tuolla lattialla?muoviako? vois olla aika iloissaan meijän dinofani kun tuollaisen sais!
  9. Nipsu

Lorupussi KUVAT??

Vaikka jokin kangaspussi jossa on lorukortteja joissa on toisella puolella loru ja toisella puolella ehken loruun liittyvä kuva. Sitten vaan laulamaan/loruttamaan että kuka saa, kuka saa lorupussiin kurkistaa tillin tallin tömsis. Olli saa, Olli saa lorupussiin kurkistaa tillin tallin tömpsis...
  10. Nipsu

purkkiruokaa: huono äiti

Ei se ole huonon äidin mittari jos antaa purkkiruokaa. Pääasia on että lapsi saa ruokaa. Itse en taas tarjoa lapselle valmisruokia kuin aniharvoin kun en käytä niitä itsekkään mutta se ei myöskään tee minusta sen parempaa äitiä kuin sinäkään. Itse vaan olen sitä mieltä että kunnon kotiruoka on...
  11. Nipsu

G:Minkä ikäinen oli lapsesi kun aloit....

Imetin 12kk ikäiseksi ja sitten totuttelin tavalliseen maitoon. Korvikkeita en käyttänyt ollenkaan välissä.
  12. Nipsu

G: Vieläkö muutatte eurot markoiksi?

Juuri sen rahan arvon tajuamisen kannalta kannattaakin vielä miettiä markoissa eipä tuota muuten tarttis miettiäkkään.
  13. Nipsu

G: Vieläkö muutatte eurot markoiksi?

Kyllä ja niin tekee moni muukin ja vielä pitkään. Siitä huolimatta vaikka kuinka kääntää markoiksi niin tulee tänä päivänä ostettua kaikkea hinnalla mitä markka aikana ei olisi ostanut ja näin tekee muutkin. Ja kauppiaat ovat innoissaan.
  14. Nipsu

Päiväkodin pakkopäiväunet

kommentoin asiaa perhepäivähoidon kannalta. Herättää varmasti aina paljon keskustelua niin neuvolassa kuin päiväkodissakin. Minulla vaikka on muutama lapsi ( oma ja kolme vierasta) ja pystyisin joustamaan päikkäreiden suhteen vaikka miten paljon, olen sitä mieltä että päiväunet /pakollinen...
  15. Nipsu

minkä kokosia 3vuotiaita

meidän neiti 3v 96.5cm ja 15.4kg
  16. Nipsu

kavereita ja tod. ystäviä pohjanmaalta

Oon 2 lapsen äiti etelä-pohjanmaalta...lisää meseen jos haluut jutella! marikah82@hotmail.com
  17. Nipsu

Reilu 4kk ongelma koiranpentu!!!

Kannattais varmaan hillitä niitä hermojaan... ei kannata ottaa lemmikkiä jos ei kerran jaksa perehtyä sen kouluttamiseen. Koirasi taitaa pelätä sua, jos pissailee kun pyydät sen luoksesi. Ihme touhua..ja oikein "ongelmapentu" :laugh:
  18. Nipsu

2005v. synnyttäneet ja 2007v. LA löytyykö?

Täällä eka syntynyt 04/05 ja toisen laskettu aika 04/07.
  19. Nipsu

lasten syöminen!

Säännölliset ruokaajat ovat tärkeät ja se että ei anna lapsen puputtaa ruokailujen välissä mitään muuta. Jos antaa lapsen napostella aterioiden välillä niin eipä silloin ruoka maita ruoka aikaan. Lapsilla on myös kausia kun ruoka ei maita mutta noista ennen mainetsimistani kannattaa pitää...
  20. Nipsu

mietityttää toi päivähoito

Poika iskän kanssa kotona tietty jos siihen on mahdollisuus!!!

Yhteistyössä