Hakutulokset

1. T

Inseminaatio 2015

Äh, ärsyttävää tää kännykällä kirjottaminen. Piti sanomani siis, että olisin alkuun mieluummin kokeillu hormonien tuella muutaman kierron ja vasta sitten lähteny inseminaatioihin.
  2. T

Inseminaatio 2015

Sympatiat Hipsunhöpsy! Turhauttavaa tää on! Oon ite miettiny tätä jatkoa. Tosiaan varmaan parin seuraavan kuukauden inssit jää väliin aikataulujen takia. Kävin eilen nostamassa loput lääkärin kirjottamat lugesteronit apteekista ja yritellään varmaan niiden turvin kotona sitten. Mun...
  3. T

Inseminaatio 2015

Tsemppiä Hipsunpöpsy testin tekemiseen!
  4. T

Inseminaatio 2015

Hei, Valitettavasti keväinen plussien putki ei ala minusta: eilen tehtyyn testiin piirtyi vain yksi viiva. Lääkkeet lopetin eilen ja nyt odottelen kuukautisten alkua. Oon pettyny, sanomattakin selvää. Toisaalta jotenkin mun usko inseminaatioon oli aika alhainen, joten ei tämä sinällään...
  5. T

Inseminaatio 2015

Voi jopas nyt on varsin negatiivisia uutisia tällä palstalla. Pahoitteluni kaikkien puolesta, aivan aidosti! Mulle lääkäri ei sanonu mitään tiettyä päivää, jolloin pitäs testata, varmaan ensi viikolla sitten. Arvuuttelin just sitä, että toi Lugesteron varmaan pidentää kiertoa loppupäästä...
  6. T

Inseminaatio 2015

Tilannepäivitys: toinen inssi tehty eilen. Hirveen säädön jälkeen, tietty. Olin varautunut siihen, että se tehdään jo maanantaina, mutta ovistesti näyttikin negatiivista. Positiivinen tulos tuli vasta tiistaina. No, aika siirrettiin tiistaille ja sit jouduin töissä säätämään, että pääsin...
  7. T

Inseminaatio 2015

Voi ei Felis! Oon todella pahoillani. Varmasti maailman pisin viikko, paljon jaksamista.
  8. T

Inseminaatio 2015

Joo, täyttyy miettiä tota julkistakin puolta, kunhan tässä tehdään lääkärin kanssa hoitosuunnitelmaa pidemmälle. Lääkäri on sellanen teho-heikki, että ehdottaa varman pian jo ivf-hoitoa. En halua kesää vasten sitä, sillä varman vaatii nykyistä huomattavasti enemmän säätöä. Näiden...
  9. T

Inseminaatio 2015

Hei, Minäkin lähden mukaan kirjoittaen. Olen lueskellut ketjua viime talvesta, koska takaraivossa on ollut ajatus inseminaation joutumisesta. No, nyt se aika on tullut käsille. Lyhykäisyydessään: Ollaan 30+pariskunta, lapsi yrityksessä jo yli vuoden. Kävin minua muissa naisten...

Yhteistyössä