Hakutulokset

1. niimar87

** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

Onnea :heart: Taidetaan muuten olla galtsussa samassa yhteisössä :D ja....Mymmyryy :hug: sekä paljon jaksamista ja voimia :'( Täällä ei mitään uutta eikä ihmeellistä, tulokseton kierto tiedossa, eli ei jännäämistä ollenkaan, ei oikein noin sekstailu halut osunu...
  2. niimar87

Mä en tuu koskaan kyllä tikuttaan ovistani, hulluks siinä tulisin ja mulla ainakin se lisäis stressiä ihan hirmuisesti, mutta joillekin se varmaan on ihan hyvä, varsinkin jos ei tunne ovulaatiotaan tai jos vaikka keho ei regoi ovulaatioon, eli aamulämmösitä ei voi tulkita tai vaikka jos...
  3. niimar87

Vuotaminen tai vihdoinkin loppua :) pääsee nyt vihdoinkin "yrittään" vauvaa :heart: minime ja mariq :hug: tikruliini, mulla ainakin tärppäs heti ekasta kierrosta pillereiden jälkeen ja oli nimenomaan tuo rintojen arkuus ensimmäisiä oireita, koskaan ei ole ollut ennen menkkoja rinnat...
  4. niimar87

Pahoittelut tädin yllättämille :hug: ja mä vaan vuodan :kieh: alkaa jo ottaan päähän tää, no kai se joskus loppuu, on ainakin vähentynyt. Lähinnä tuhruttelua enää... niin ja hyvää alkanuttaa vuotta kaikille, toivotaan oikein kunnon plussatuulia täksi talveksi/kevääksi...
  5. niimar87

vois joo tää helkkarin vuotaminenkin loppua, niin pääsis harjotteleen tätä lapsentekoa :whistle:
  6. niimar87

** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

elikkä kaksi raskautta, joista toinen keskeytyi 05/2005 ja sitten tämä ihanuuksien ihanuus joka syntyi huhtikuussa :heart:
  7. niimar87

elikkä kaksi raskautta, joista toinen keskeytyi 05/2005 ja sitten tämä ihanuuksien ihanuus joka syntyi huhtikuussa :heart:
  8. niimar87

niin sitä tässä kans jotenkin ihmettelee että on ylipäätään luomusti tullut raskaaksi, lääkäri sitä päivitteli kun näki mun munasarjojen tilanteen. ja mähän tulin tosi nopeesti raskaaksi, 1kk siitä kun pillerit lopetin eli ekasta mahdollisesta kierrosta. tosin asiassa on pieni MUTTA on...
  9. niimar87

mikähän ihme luku tohon perään tuli...ööö :D
  10. niimar87

Voimia, kyllähän tuo on ihan kohtuuttoman pitkä aika :hug: täällä ei erityisempää, sain capriloonia voimakkaaseen vuotoon |O
  11. niimar87

Hitto kun voi olla karseet menkkakivut.... :o tällästä ei oo koskaan ollut, toivottavasti pian loppuvat. huoh...
  12. niimar87

joo toi talviunelma ois ihan hyvä kyllä=) tosin taas se joulu-unelma lähestyy näin synnytystä ja laskettua-aikaa ajatellen, vaikka vasta nyt se joulu häämöttää loppuaan :D muta jos nyt ajatellaan pelkkää vuodenaikaa, niin talvi kuulostaa minustakin hyvältä =)
  13. niimar87

juu Kp 3 nyt. juu eiköhän lokakuu ja marraskuu ole vielä syksyä =)
  14. niimar87

laitaks mulle Tayssin synnäriks?
  15. niimar87

Joulupäivänä sitten tuli täti.... Elikkä kp 28/33.... Menkat nyt kyllä aika sekasin, tosin tät edeltävä kierto oli kans muistaakseni tuo 28vrk. Mulla on siitä asti kun menkat alko 13 vuotiaana ollu tuo 33vrk kierto...miks se nyt yhtääkkiä muuttuis 28vrk pituiseksi. tai sit mulla tosiaan...
  16. niimar87

mamalle paljon onnea :heart:
  17. niimar87

eli ei olla raskaana, niinkun vähän pohdinkin. En ole mitenkään erityisen pettynyt.... Hyvää Joulua kaikille :heart:
  18. niimar87

on se eilinen testi...en nyt laita sitä toista vertailukohteeksi, sun siinä hädin tuskin mitään näkyy, ja tuskin näkyis täs kuvassa.
  19. niimar87

nyt linkin pitäs näkyä....http://www.aijaa.com/v.php?i=3258177.jpg kokeiles nyt...samantyyppinen haamu tuli tänään, vaaleampi itseasiassa ja sen 5min jlk... taitaa olla roskishaamuja tai sit joku kemiallinen raskaus...=(
  20. niimar87

joo taytyy aamusella testailla uudestaan...=) josko ois selkeempi...suuntaan tai toiseen, mitenkään erityisen toiveikas en ole. mutta nyt nukkuun |O Hyvää yötä kaikille! ps: kun kirjoittelin yöllä että naapuri taitaa lähtee synnyttään, niin kyllähän tuo synnytti...pikkuisen pojan=)

Yhteistyössä