Hakutulokset

1. L

Np-ultra rv 11+0 ?

Kiitos näistä vastauksista! Kättärille olen siis menossa, joten Tiniin kommentti selitti asian. Täällä kun esikoista odotellaan niin kaikkea pohdiskelee kai vähän liikaa. Kaveri kun rupesi sanomaan, että eihän noilla viikoilla np-ultrassa vielä mitään näy, niin rupesin epäilemään, vaikka onhan...
  2. L

Np-ultra rv 11+0 ?

Hei, Minulle tuli aika np-ultraan ensi viikolle. Varhaisultran mukaan rv olisi tuolloin jotain 10+6 tai 11+0. Ultrausajan ovat laskeneet vain viimeisten kuukautisten perusteella. Olen kuullut, että niskaturvotus näkyisi vasta rv 12-14. Pitääkö paikkaansa eli kannattaisiko pyytää myöhäisempää...
  3. L

Triptyl ja alkuraskaus!

Hei, Kysyisin, onko kellään kokemusta Triptylin (tai muiden "kiellettyjen" lääkkeiden) käytöstä alkuraskauden aikana? Itse käytän Triptyliä krooniseen kipuun ja tein juuri plussatestin. Hieman alkoi pelottaa, voiko Triptylin tai muun vastaavan lääkkeen käyttö vaarantaa alkiota tai raskauden...
  4. L

Luteaalivaiheen pituus ja laskeminen

Onko tällä palstalla tietoa luteaalivaiheen riittävästä pituudesta? PeSun sivulla sanotaan, että alle 9 vrk luteaalivaihe ei ole riittävä raskautumiselle. Muualta olen lukenut, että pitäisi olla n. 12 vrk. Itselläni on juuri tuo 9 vrk, jos lasketaan ovulaatiosta tuhrun alkamiseen (tuhruttelen...

Yhteistyössä