Hakutulokset

1. R

Kesäkuun kullanmurut , se on meidän kuukausi <3

Onnea haippa1 ja onneksi kaikki meni hyvin! Viime yönä kivuliaita supistuksia tuli. aattelin sit siin samalla, että joko se tällä viikolla tulisi sitten lähtö synnärille. Mutta joo. kärsivällisyyttä on ollut, tuleepi sitten kun haluaa tulla:) Neuvola aika tänään, minulla on ollut kaikki...
  2. R

Terve! Kuullostaa hyvältä Mary Jane, voisin liittyä mukaan jutusteluun vauvapuolellaki:) Olisi niin kiva kuulla kaikkien jutut, miten on vaavin kanssa mennyt jne:) Joo, supistuksia tullee, mutta ei vielä mitään hälyttäviä merkkejä, että pitäis synnärille lähteä. Vielä ootella. päivä...
  3. R

Terve kaikille ja onnittelut niille, jotka ovat jo synnyttäneet!:) Huomenna olisi minulla laskettu aika, viime viikolla oli pari iltaa aivan hirvee huono olo ja supistuksia tuli, mutta nyt tämä viikko menny ihan hyvin, pikku supistuksia tullut vähän väliä, mutta ei ainakaa vielä ole sellainen...
  4. R

Kesävauvat 2011

Hei. minulla ensimmäinen lapsi tulossa ja laskettu aika on nyt 13.6 eli aivan pian! On ainaki nyt varoitellu, että olisi pian tulossa maailmaan!:) kyllähän tuota on tullut jännitettyä hirmuisesti:) oletteko mistä päin kotoisin? Itse asun Oulussa ja olisi kiva saada uusia ystäviä, perheellisiä...
  5. R

Kesä/ Heinäkuu vauvat 2011 :) ?

Oulusta päin, 20 vuotias, ensimmäinen lapsi tulossa, la 13.6 :)
  6. R

Oululaisia äitejä..

Hei, olen muuttamassa takaisin Ouluun Helmikuussa :) Ja minulla on la kesäkuussa.

Yhteistyössä