Hakutulokset

1. S

Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

recent_unicorn voimia sinulle :hug: Toivottavasti olet jo päässyt rekkautumaan sivustolle. Minä sain eilen vihdoin ja viimein kromosomitutkimuksen tulokset ja terve tytteli on meille tulossa :heart: Mikä helpotus... Alkuraskaushan on muutenkin yhtä epävarmuutta, ja sitten kun koittaa se...
  2. S

Olisin parin viikon odottelun jälkeen päässyt istukkabiobsiaan toissapäivänä, mutta istukka sijaitsi niin ettei sitä voitu ottaa :( Nyt joudun odottamaan 3vk lapsivesipunktioon jolloin olen rv 16+. Ennusteet on kuulemma hyvät 1:275 mikä on hienoa. Mutta raskasta tämä on silti kun parisen...
  3. S

Hirmuisesti onnea hyvistä uutisista Kirppu! Sisso, no voi yhden kerran tuota gyneä! En voi ymmärrää miksi ihmeessä jotkut lääkärit ja neuvolatädit ovat niin negatiivisia! Aivan kuin tuleva äiti ei olisi muutenkin huolissaan kaikesta mahdollisesti. Mulla oli viime vuonna kohdun ulkoinen...
  4. S

Pääsinkin seuraavana päivänä lääkärille, joka ihmetteli neuvolatädin sanoja. Lääkäri korosti jälleen että niskaturvotus vain kertoo kohonneesta riskistä eikä ole mikään tae vammasta. Hän kertoi myös ettei niskaturvotus ollut mikään poikkeuksellinen suuri (poikkeusten joukossa), vaan että...
  5. S

No niin, jatkanpa vielä. Äsken nimittäin soitti neuvolatäti aikomuksenaan kysyä vointiani koska hänen mukaansa niskaturvotus oli niin valtava. Kysyin että onko syntynyt terveitä lapsia näillä turvotuksilla (vaikka tiedän että on, mutta jotain lohtua yritin silti hakea). Niin täti päätyi vain...
  6. S

Hei kaikille! Niskaturvotusta havaitiin viime torstain ultrassa 3,9mm. Riskilukuja en saanut, koska verikokeen tulokset eivät olleet vielä tulleet. Olo on ollut tuon jälkeen niin tyhjä ja saamaton. Yritän olla reipas mutta huoli painaa ahdistavana taakkana koko ajan! Tämä on hirveää! Mutta...

Yhteistyössä