Hakutulokset

1. M

(Itä-)Vantaalaiset pinoon

Moi! Meille sopisi to ja pe. Paikka?
  2. M

Viime tapaamisessa Kulmakonditoriassa oli minä ja MiBa. Oli mukavaa, kiitos vaan MiBa miitistä. :) Seuraavalla kerralla enemmän vaan porukkaa mukaan!
  3. M

Joo, 12 vois olla hyvä. Tuleeko muita? Mukaan mahtuu..
  4. M

Joo, torstai käy. Kulmakonditoria hyvä paikka. :) Käviskö 11.30 tai 12, niin saatais syötyä sose rauhassa kotona..?:)
  5. M

Mentäiskö vaik kahvittelee joku päivä? Tonne UP:hen en pääse maanantaina ja vähän tuntuu, et tyttö on viel melko nuori sinne..
  6. M

Voiks tonne avoimeen mennä minkä ikäisen lapsen kans? Meidän neiti tulee ens viikolla 5 kk..
  7. M

Täl viikolla ei varmaan enää kerkeä järjestää, mutta miltäs teillä ensi viikko näyttää? Mulla melko vapaalta..:)
  8. M

No milloinkas tavataan taas? :)
  9. M

Just tulin tuolta tapaamisesta. Meitä oli kolme äitiä lapsineen paikalla. Oli mukavaa sen verran, mitä kerkesin paikalla olemaan. En kauhean kauan kerennyt jutustelemaan, kun meidän 4 kk neiti sai yllättäen raivarit, ja oli sitten pakko lähteä pois. Eipä tullut mieleen syytä, mikä olisi voinut...
  10. M

jos nähdään siinä suihkulähteen edessä siinä kahvilan edessä? Sit ne työntekijät ihmettelee, kun palloillaan siinä..:)
  11. M

Meillekin sopisi noin klo. 11-11.30. Ei välttämättä ihan tasan 11 keretä paikalle, kun meillä sattuu soseaika juuri niihin paikkeille, mut voidaan kyl yrittää..:)
  12. M

Mekin voitaisiin tulla mukaan tiksin kahvilaan tapaamiseen, pe aamupäivällä sopisi hyvin. Ollaan siis äiti 25v. ja tyttö 4 kk.
  13. M

Moi! Löysin tällaisen ketjun ja kyselen, että sopisiko liittyä mukaan? Olen 25-vuotias 4 kk tytön äiti Tikkurilasta. Päivät kuluu välillä hiukan hitaasti ja olis kivaa välillä saada muutakin seuraa, kuin tuo ihana tytön tyllerö.. :)

Yhteistyössä