Hakutulokset

1. M

.

@empuska Tuossa kuivassa testissä näen jotain haaleaa, mut toisissa en valitettavasti mitään. Toivotaan, että viivat ilmestyy (y) @mimmik Pahoittelut :( Tervetuloa mukaan @Utuliina :) Voi miten mahtavia uutisia @Rimaleli :love: ihanaa!!
  2. M

.

Paljon onnea kaikille plussanneille :love: Ja uusille tervetuloa :) Elämäni eka ovistesti tänään tehty, tosi haalee viiva ilmestyi. Flo ennustaa ovulaatiota sunnuntaille. Toivotaan että tikutkin vahvenee lähipäivinä. Mies tulee tänään reissuhommissa kotiin ja lähtee maanantaina takaisin...
  3. M

.

Onnea @_minävain_ :love:
  4. M

.

@Delphyne mulla on 4 lasta entisestä liitosta ikähaarukalla 12-20. Miehellä ei ole lapsia ennestään.
  5. M

.

Oi onnea @lillium :love: Sekä onnittelut myös @toivojatintti :love: Tupakoinnista. Poltan, pitäs lopettaa. Ei oo motivaatio vielä tarpeeks korkee ilmeisesti vaik eihän siitä lopetuksesta olis muuta kuin hyötyä. Ja säästyisi rahaa. No luulen että sitten jos plussa pärähtää niin se jää pois.
  6. M

.

Voi ei @Rimaleli :cry: Toivottavasti on jotain harmitonta!
  7. M

.

Meillä mies tietää, että käyn lueskelemassa ja välillä kirjoitankin tänne. Ei ole asiasta kommentoinut mitään. Paljon puhutaan miehen kanssa kaikesta yrittämiseen liittyvistä asioista ja ajattelenkin usein ääneen ihan mitä erikoisempia juttuja. Hyvin on kuunnellut eikä ole vielä säikähtänyt...
  8. M

.

@Beaatta kyllä mä näen hentoa viivaa. Toivottavasti vahvistuu!!
  9. M

.

Tervetuloa @Delphyne :) Ikäeroista, lie meillä pienin kun mies on 2.5 kk vanhempi :rolleyes:
  10. M

.

Pahoittelut @Beibihaaveilija keskenmenosta <3
  11. M

.

Ihania uutisia @Beibihaaveilija :love:
  12. M

.

Uusille tervetuloa :) @Beibihaaveilija Toivottavasti kaikki on kuitenkin kunnossa. Tsemppiä <3 Mulle voi päivittää tälle päivälle Kp 1/27-30 yk 5 :poop:
  13. M

yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

Mulla tänään Kp 28 muuttuikin Kp 1/27-30. Yk 5 alkaa.
  14. M

Onnea @Elmeriina82 :love:
  15. M

.

Varovaiset onnittelut @Miina- haamusta :love: Toivottavasti siellä on pieni matkassa (y):love:
  16. M

.

Kp 28/27-30 ja apteekin testillä nega testattu. Alkas vaan nyt ne menkat, ettei venyis kierto hirveesti.
  17. M

.

Ihanaa @Miina- :love: Toivottavasti viivat vahvistuu!
  18. M

@Elmeriina82 Aattelin kokeilla nuokin ja jossain vaiheessa kun aikaa vielä vähän menee, varmaan käyn tutkituttamassa itseni. Kiinnostaisi tietää mitä tuonne munasarjoihin kuuluu. Mutta ei vielä pidä huolestua, kun meillä ei ole pitkä yritys takana. Toki ikä mietityttää. Aika näyttää.
  19. M

.

Voimia ja tsemppiä @Sennay <3 Tervetuloa mukaan @mammuskainen :) Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille ja hurjasti tsemppiä piinailijoille! (.) onestepin liuskalla nega testattu aamusta. Joku aika sitten alkoi jäätävät menkkajomot, eli eiköhän se täti paholainen kurvaa piakkoin...
  20. M

Täällä Kp 26/27-30. Testasin aamulla onestepin liuskatestillä negan. Jäätävät menkkakivut alkoi joku aika sitten. Saas nähä milloin hanat aukee. Seuraavaa kiertoa varten tilaan ovistestejä.

Yhteistyössä