Hakutulokset

1. K

40+ so what wol.12

Heips siskot, Kurina taas päivittelee, kun tuli noi seulonta tulokset ja olivat yllättävästi paremmat kuin vuosi sitten. Np ultrassa kaikki hyvin ja riskiluku oli 1:1400 kun viime vuonna se oli 1:900. Olen melkein 46 tämän vauvan syntyessä. Luomuna ja vaivattomasti tämä raskaus alkoi. Lisäsin...
  2. K

40+ so what wol.12

Heips kaikille, Jotkut minut varmasti muistaakin, kun kirjoittelin tänne odottaessani ekaa yhteistä lasta uuden mieheni kanssa. Tytteli on nyt 1v ja uusi vauva ilmoitti tulostaan 45v synttäreideni kunniaksi :) Alkuraskauden ultrassa kaikki ok ja np ultra on huomenna. Tsekkaillaan sitten taas...
  3. K

40+ odottajat Vol 3.

Hei :) Palstaa paljon lukenut, mutta vähemmän itse kirjoitellut vihdoin saa aikaiseksi pari riviä:D Minulle siis syntyi viides lapsi 18.5 ja vatsa näyttää edelleen raskaana olevalta. Ystäväni sanoikin minulle, että kannattaisi vielä yksi tehdä, kun olet jo valmiiksi tuon näköinen:eek:. No...
  4. K

40+ odottajat Vol 3.

Heaips, Kurina ilmoittautuu onnellisten synnyttäjien joukkoon. Tytteli syntyi vähän lasketun ajan jälkeen, mitoilla 4580g 54cm eli suht iso vauva:) Kätilö totesi, että yli nelikymppiset uudelleen synnyttäjät saavat usein isoja vauvoja. Jouduttiin kuitenkin oleilemaan muutama päivä...
  5. K

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Morticia 8.5 on laskettu aika ja kättärillä synnään:)
  6. K

40+ ODOTTAJAT, vol 2

PikkuMyy Onnea ultraan ja varmasti alkaa kohta pelotkin helpottamaan :) En tiedä taustaasi ja sitä mistä pelkosi juontaa, mutta raskauden edetessä pilvikerrokset alkavat hälvenemään auringon edestä.:heart:
  7. K

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Lisää vaan morticia, ihan vaan kannustuksesi, että monen yrityksen jälkeen ja näinkin vanhana voi todellakin onnistaa:) Oikein muistit Mur-Mur. Femareita sain yhden kuurin josta riittää kolmeksi kuukaudeksi ja kolmannella tärppäsi. Voin siis Suositella. Noista riskiluvuista sen verran ettei...
  8. K

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Heips! Päätinpä minäkin sitten kirjoitella itsestäni jotain, kun olen taustaillut jo pidenpään. Olen 43v, neljän lapsen äiti. Nuorin -99 ja vanhin -93. Uuden miheni kanssa päätettiin sitten vielä ryhtyä lapsen tekoon, mutta tie ei ollutkaan kovin ruusuinen. Kolmen kkm ja muutaman kemiallisen...
  9. K

40+ SO WHAT (VOL.11)

mur mur Jeps, vähän olivat hintavia,mutta 8 tabuu/kierto joten kolmeen kiertoon riitti yksi pakkaus. Itse kävin klinikalla missä ensimmäinen käynti on maksuton, joten ei yhteensä niin kalliiksi tullut (lääkkeet + 1 kontrolli) vähän minuakin hirvitti lääkkeiden otto, mutta sitten ajattelin ettei...
  10. K

40+ SO WHAT (VOL.11)

Kiitos ihanista toivotuksista:) Mur mur, söin femareita kierron 2-5pv, eivät aiheuttaneet mitään sivuoireita. Ensimmäisen femari kierron aikana ultrattiin kerran, koska sehän on aika yksilöllistä miten follit alkaa kasvamaan. Minulla kuitenkin ihan normisti yksi iso johtofolli. Gynen mukaan ei...
  11. K

40+ SO WHAT (VOL.11)

Hei arvon Naiset, Olen yksi niistä varmastikkin sadoista naisista, jotka nimettömänä seuraavat tätä palstaa taustalla hakien vertaistukea tai vastauksia niihin lukuisiin kysymyksiin mitä raskaus, ikä ja keskenmenot herättävät. Olen iältäni 43 vuotias ja viimeisen kahden vuoden aikana kokenut...
  12. K

40+ SO WHAT (VOL.11)

Ei ruskea tuhru tarkoita vielä mitään. Minulla kahdessa viimeisessä raskaudessa , kummassakin alussa ruskeita tuhruja noin viikon verran.

Yhteistyössä