Hakutulokset

1. M

Tarinanäytelmä mulle äkkiä...

Nyt pitäis saada nopeasti joku muu tarinanäytelmä kehiin, kuin karhunkaato... Koulun pikkujouluihin siis sellainen, johon otetaan satunnaiset näyttelijät, jotka näyttelevät rooliaan tarinan edetessä. Olen löytänyt vain pari ja ovat mielestäni lapsille vähän huonoja. Tietääkö kukaan yhtään?
  2. M

Jos mä ostan tän talon, niin ostaiskos joku nuo maat multa :)

Voi onpa ihana paikka... Kaikki mulle heti! Plääniä pitää olla! :D
  3. M

Vinkkejä pikkulahjaan naisille!!

Joku erikoiskahvipakkaus (aika pieniä, tuskin kalliita...) tai teelajitelma...
  4. M

G: Ottaisitko sisaruksesi lapset luoksenne asumaan, jos he jäisivät jostain syystä orvoksi? (Ja jos virallinen taho siihen suostuisi)

Hui! Karmea ajatus. Toki ottaisin siskon lapset, mutta mitenkään miellyttävältä ajatus ei tunnu. Miehen siskon lapsia en todellakaan mielelläni, mut onneks heidän puolella on muitakin sisaruksia ja nuoret isovanhemmat....
  5. M

Hipparihoppari vaatteista...

Kiitos kaikille avusta! :wave:
  6. M

Mä en tosiaan tiedä! Noista mainitsemistanne merkeistä. Harmittaa jos menee metsään, kun ovat kalliita, niin kalliita! :D
  7. M

Mulla ei oo yhtään kummilasta! Olen siitä surullinen. :(

Törkeä olet! Ihmisillä on erilaiset arvot. |O
  8. M

Raskauden yrityksestä

Taitaa olla niin että ainoa joka auttaa, on vipinä peiton alla! :kieh:
  9. M

Mä olen noista niiin pihalla. Ei se ole niin asiantuntija vielä (yheksän vee) ja toisaalta haluan pitää salassa aikeeni...
  10. M

Mulla ei oo yhtään kummilasta! Olen siitä surullinen. :(

Noh, en tainnut minäkään olla kummi tuon ikäisenä vielä, mutta nyt on jo neljä, joille on niiiiin hankala keksiä lahjoja... =)
  11. M

Te joilla on isompia lapsia... Mitkä on ne cooleimmat merkit noissa lötkövaatteissa? Tiedän että Karl Kani on kova mutta entä esim Pelle Pelle tai joku muu? Meillä on toi esiteini niin merkkihöynähtänyt ja ostaisin jouluksi. :heart:
  12. M

istumasuunta

On meillä ny ollu namaa eteenpäin koko ajan ku on isompi istuin - eli alle yks vee. Tota istuinta ei edes saa toiseen suuntaan ja on ihan uus eikä edes halpatuontia...
  13. M

Pakko avautua

Mulle riittää ku astiat vie tiskipöydälle, mut kädet pitää pestä vessasta tullessa ilman muuta!! Entinen anoppi, n 70v, ei pessy!!! Yök! Ja kotiintullessa kans... Hyvää yötä kumminkin - kaikilla on omat hiirenloukkunsa. Mäkin menin allikkoon vaikken edes ollut ojassa.
  14. M

Kuka aikoo..

:attn: Ei enää kaffetta, ku nukkumaan!
  15. M

Pakko avautua

Kuulostaa loogiselta. Meillä menee aika tuolla tavalla mun pojan ja miehen suhde - ovat kyl hyviä kavereita, mut mies ei hirveästi halua puuttua kurinpitoon.........
  16. M

Kuka aikoo..

Ei muuta ku hampipesu ja maate. Kakarat jo onneks tainnoksissa, eikä tartte isännän kans valvoskella ku ei ole kotona. Koira perkule taitaa olla vähä sekasin naapurin juoksun takia...
  17. M

Pakko avautua

Vaikeita juttuja. Monesti olen sanonu, että jos miehellä olis ollu ennestään lapsia, tuskin oltais yhdessä. En tykkää muiden lapsista ja sillä hyvä. Ne kun ei kumminkaan toimi odotetulla tavalla... Joskaan en tommosia verhohommia ym odota edes omiltani. Kaikilla joilla uusiotilanteita, tuntuu...
  18. M

Mikä näistä kaunein tytön nimi aava nimisen siskolle

Ei kai oikeasti evelyn?! Kuulostaa joltain saippuasarjatantalta...
  19. M

Mitä mieltä nimestä Aida?

sama tuli mieleen.

Yhteistyössä