Hakutulokset

1. A

ideoita yllätyksiin?

Nyt ei toimi älynväläys eikä ideariihi, ajatukset pyörii ympyrää... mennään yhdeksi yöksi miehen kanssa vuokramökille, lapset jää hoitoon. Toiveissa jotain hauskaa tai muuten yllättävää kehitelmää... mitähän ideoita täällä tulis? Punaviini ja romantiikka tietysti kuuluu jo osana harvinaista...
  2. A

Hormonipitoisuus kaavinnan jälkeen?

HEIPS, Mulla kohdunulkoinen ja 2 viikkoa vuodon alkamisesta testi nega joten jos teille ois tulossa vauva:)
  3. A

Kuukautiset kohdunulkoisen jälkeen

Moi, Mulla kohdunulkoinen todettiin 09.11.2006 ja vuoto alkoi. onnekis itsekseen 13.11 kesti reilun viikon. Nyt odotellaan kuukautisia alkavaksi. Raskaustesti näytti negaa pari viikko vuodon alkamisen jälkeen. Mikä on hieno homma. Vissiin ainakaan en ovuloinut nyt ollenkaan...
  4. A

D-vitamiinitipat

Minkä ikäiseksi asti teidän neuvolatädit on suositelleet noita tippoja annettavaksi? Pullossa ei lue ja annosteluohje on tietysti jo paketin mukana roskissa. Pitikö jossain vaiheessa tippojen määrää viidestä tipasta vähentää? Unohdin kysyä kaksvuotisneuvolassa.
  5. A

koko perheen ruokavinkkejä

Meilläkin käytössä nämä edellä tulleet ehdotukset, eli kyllä niitä ihan perusruokia tulee pääasiassa tehtyä. Yksi vuotta ja risat päälle on meidän poju ja nyt olen alkanut antamaan enimmäkseen jo kotiruokia. Piltit vain on olleet niin helppoja ja turvallisia syöttää, mutta eipä ole oikein...
  6. A

puuro?!

Minä suosittelen myös vaihtamaan välillä puuron johonkin muuhun iltapalaan, joskus annan jopa lämpimän ruoan jos muutenkin huonosyöntinen ollut päivän aikana. Meillä menee puuro parhaiten niin että vaihtelen tietysti puurolajikkeita, sekä toisinaan syötän ilman lisukkeita, toisinaan lisään eri...
  7. A

välilihan leikkauksesta

Kaksi synnytystä minullakin takana. Ensimmäinen reilun kolmen kiloinen vauva ja silloin ei edes kyselty saako leikata vai ei. Sanottiin vain että laitetaan puudutus ja leikataan väliliha. En muista että olisi itse leikkaaminen sattunut ja en sitä osannut kyllä silloin kyseenalaistaakaan. Vaikka...
  8. A

matkarattaat?

Ostin Hobby hallista puoli vuotta sitten (merkkiä en muista) puna-mustat matkarattaat. Muistaakseni maksoi silloin 99 euroa. Hyvät on olleet ja toimiva alaverkkokin tarpeeksi tilava. Se oli kriteeri että matkarattaistakin löytyy kuljetustilaa kasseille. Nyt huomasin että samannäkösiä myivät...
  9. A

tämän ikäisten hassuja juttuja =)

MAltan tuskin odottaa tuota aikaa kunnes sanoja tulee enemmänkin. Kyllä 1v ja 1 kuukauden ikäinenkin jo hauskuuttaa joka päivä ihmeellisillä ilmeillään ja noi kaikki matkimiset on sitten niin hellyyttäviä juttuja. Muutama sana tulee jo vilkkaalla pojallamme ja juuri asioilla ollessamme poika...
  10. A

Lokakuiset04

Poikani syntyi lokakuun alussa eli yksivuotissynttäreitä vietettiin jo kuukausi sitten. Eletään ihanaa aikaa, touhua ja ääntä riittää, iloista mieltä saa kyllä pojan seurassa harva se hetki. Neuvolassa yksivuotistarkastuksessa mitat olivat 84 cm ja 13.5 kg. Kolme korvatulehdusta on läpikäyty...
  11. A

Pottailuvinkkejä kiitos nam

Meilläkin täällä samanlainen ajankohta, potta on ollut jo kolme neljä kuukautta vessan lattialla ja sillon tällön siinä istuskellaan muttei ole vielä päivittäistä. Ilmeisesti potta on vähän kylmän tuntuinen kun ei aina suostu siihen istumaan. Mutta eipä siihen ole täytettäkään tullut kuin yhden...
  12. A

raskaaksi abortin jälkeen

Käsittääkseni abortti ei ole mikään este tulla uudelleen raskaaksi. Jos jälkihoito on mennyt ilman mitään tulehduksia etc... ja gynegologoisessa taskastuksessa kaikki on OK. Alkuraskauden aborttihan on sämantapainen toimenpiden kuin keskenmenon jälkeinen kaavinta. Voi olla että tuo yrittäminen...
  13. A

mä en ymmärrä teitä

Muistaaksen Turun yliopistossa on tehty tukimus lakstoosi intorelanssista ja siinä tutkimuksessa sanottiin että yleensa maailmassa LI geeni aktivoituu niin noin 1,5 vuoden iässä lapsella. Suomessa ja täällä pohjoisessa on tullut joskun 10 000 vuotta sitten geeni mutaatio jonka seurauksen LI...
  14. A

Plussa!

Todella paljon onnea teille :flower: :flower:
  15. A

Kuinka kauan ennen kuin lääkäriin?

Hei! Olen vieraillut säännöllisesti tuolla vauvakuume-osastolla mutta sitten huomasin että täällä on jutut lähempänä omaa mielentilaa.. Mitenkä kauan ootte odottanu ennenkuin ootte mennyt mihinkään tutkimuksiin? Myö ollaan yritetty nyt 8 kuukautta ilman minkäänlaisia tuloksia ja alkaa tuntuun...

Yhteistyössä